Kampanie i Promocje

WOSEBA wyjątkowa jak TY

Poniedziałek, 04 grudnia 2023
W grudniowej kampanii marka zachęca, aby kawa Woseba stała się towarzyszem niezapomnianych świątecznych momentów. Jej charakterystyczny smak, unikalny aromat podkreślą magię chwil spędzonych razem. W tym szczególnym okresie, kiedy drobne gesty nabierają wielkiego znaczenia, marka Woseba inspiruje do dzielenia się z bliskimi niezwykłym doświadczeniem smaku i aromatu kawy.
W kampanii zostały zaprezentowane kawy ziarniste Woseba Arabica, Woseba Café Brasil i Woseba Mocca Fix Gold, wśród których każdy może znaleźć coś dla siebie, w zależności od indywidualnych preferencji smakowych i sposobów celebrowania.

Kawa Woseba Arabika to oryginalna kompozycja ze starannie wyselekcjonowanych ziaren pochodzących z plantacji położonych powyżej 1200 m n.p.m. Charakteryzuje się niską kwasowością, posiada delikatny, w pełni zharmonizowany, przyjemny smak i wyjątkowy aromat, które zawdzięcza specjalnemu procesowi prażenia.

Warto również zwrócić uwagę na kawę Woseba Café Brasil - kompozycję starannie wyselekcjonowanych ziaren 100% arabiki, zbieranych na wyżynnych plantacjach serca Ameryki Południowej. Swój niepowtarzalny profil smakowy zawdzięcza specjalnemu procesowi prażenia ziaren, który sprawia, że Woseba Café Brasil charakteryzuje się niską kwasowością, głębokim aromatem i łagodnym smakiem z delikatną nutą słodyczy.

Kolejną rekomendacją marki jest skomponowana z wysokiej jakości ziaren – pochodzących z trzech kontynentów – Woseba Mocca Fix Gold. Dzięki specjalnemu procesowi prażenia, kawa ta zachwyca charakterystycznym, intensywnym aromatem oraz pełnym, harmonijnym smakiem.

Kampania reklamowa będzie realizowana na stronach internetowych i w mediach społecznościowych: YouTube, Facebook, Instagram. Niech święta będą wyjątkowe dzięki kawom Woseba!



Źródło: Woseba
Fot: mat. prasowe



tagi: WOSEBA , Święta Bożego Narodzenia , kampania , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,