Trzy pytania do Karoliny Sarnik, p.o. Dyrektora Marketingu, ZM Silesia –
kieruje Monika Górka.
Polski produkt = polski surowiec. Jak „polskość” oferty wpływa na decyzje konsumenta?
Kategoria wędlin to głównie produkty codziennego spożycia, przy wyborze których konsumenci kierują się przede wszystkim zaufaniem, jakim darzą daną markę. A często podstawą tego zaufania są właśnie surowce, z których wędlina została wyprodukowana. To idea szczególnie nam bliska, ponieważ będąc częścią koncernu Cedrob, nie tylko pracujemy na w 100 procentach polskim kurczaku, ale także mamy pełną kontrolę nad łańcuchem wartości – w myśl zasady „od pola do stołu”, całość produkcji odbywa się w Polsce i jesteśmy pewni jej jakości.
Co mówi opakowanie – jak rozpoznać polski produkt z polskiego surowca?
Hasło „Produkt polski” na biało-czerwonej fladze daje nam gwarancję, że większość składników jest pochodzenia polskiego, ale nie odnosi się bezpośrednio do rodzaju surowca – dlatego w naszej komunikacji poszliśmy krok dalej i wskazujemy na opakowaniu, że nasze wędliny są w 100% wyprodukowane z polskiego kurczaka, co daje konsumentowi gwarancję świadomego wyboru.
Patriotyzm zakupowy czy cena? Co się liczy dla współczesnego konsumenta?
Jedno drugiego w żadnym razie nie wyklucza. Z najnowszych badań wynika, że konsumenci oczekują utrzymania jakości produktów, ale jednocześnie są bardzo zachłanni na okazje zakupowe, promocje. Co ważne, dzisiaj coraz wyraźniejszy i silniejszy jest trend „mniej, a lepiej”, klienci coraz częściej kupują mniej, za to wybierają jakościowe produkty. Jednak wybór polskich wędlin wcale nie oznacza, że wybiera się rozwiązanie droższe – na pewno z kolei jest to rozwiązanie z gwarancją jakości.
Według badania UCE RESEARCH i ARI10, 38,1% dorosłych Polaków...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.