Käärijä skradł show na scenie w Liverpoolu w maju tego roku swoim nietuzinkowym stylem, prezentując publiczności słynny już utwór „Cha Cha Cha”.
Obecnie Käärijä nawiązuje współpracę z firmą Oddlygood, w ramach której celebrowana będzie oryginalność i dobry nastrój.
– Produkty roślinne są podstawą mojej kuchni. Odkąd w sklepach pojawił się napój owsiany Oddlygood Barista Oat Drink, jestem jego absolutnym fanem. Naprawdę kocham ten smak – mówi Käärijä. – Jestem bardzo wdzięczny za możliwość współpracy z marką Oddlygood. Liczę na to, że mogę wiele innych osób zainspirować do otwarcia się na kuchnię roślinną.
– Z radością witamy Käärijä w naszej rodzinie Oddlygood. Jego przebojowość i nieposkromiona energia doskonale wpisują się w podstawowe wartości naszej firmy: chcemy celebrować fakt, że każdy jest wyjątkowy i zachęcać ludzi do podążania własną ścieżką – komentuje Nina Gillsvik, Dyrektor Marketingu (CMO) w Oddlygood. – Nie możemy się już doczekać, żeby pokazać światu efekty naszej współpracy.
Oddlygood to globalna marka, której ambicją jest podbić świat niesamowitym smakiem i jakością swoich produktów roślinnych. Oddlygood wywodzi się z firmy Valio, jednej z czołowych firm branży spożywczej w Finlandii. Oddlygood powstała w 2018 r., a jej założycielom przyświecała wizja kreowania lepszej przyszłości dla ludzi i planety, poprzez oferowanie smacznych produktów alternatywnych wobec tradycyjnej żywności. Stale wzbogacana gama produktów roślinnych Oddlygood jest obecnie dostępna rynkach Europy i Stanów Zjednoczonych. W Polsce można je znaleźć we wszystkich sklepach Kaufland oraz Netto i w wybranych sklepach Auchan oraz Carrefour. Więcej informacji na stronie
oddlygood.com Źródło: Oddlygood
Fot: mat. prasowe