Z rynku FMCG

Grześki z tytułem SUPERBRANDS 2023

Piątek, 23 czerwca 2023
W tegorocznym plebiscycie udział wzięło blisko 2000 marek w ponad 100 różnych kategoriach. Pretendenci do nagrody oceniani byli m.in. pod kątem oferowanej jakości i rozpoznawalności na rynku. Liczyły się również opinie kupujących oraz to, czy klienci są skłonni do polecenia produktu. W tym roku marka Grześki po raz kolejny otrzymała to prestiżowe wyróżnienie.
Brand, który staje się Superbrandem, może się pochwalić najlepszą reputacją i największym zaufaniem wśród konsumentów. Wyróżnienie Superbrands 2023 dla marki Grześki potwierdza jej znakomitą pozycję na rynku i przewagę nad konkurencją.

Tytuł „Superbrands 2023” przyznany marce Grześki to niezaprzeczalny dowód na to, że obrana przez nas strategia rozwoju brandu jest tą właściwą. Na przestrzeni ostatnich lat podjęliśmy wiele znaczących decyzji, które dziś przekładają się na coraz większą rozpoznawalność zarówno samej marki, jak i produktów obecnych w jej portfolio. Platforma komunikacyjna „Każdy ma swoje Grzeszki…” pozwoliła nie tylko głośno zaakcentować obecność najpopularniejszych w Polsce wafli na sklepowej półce, ale dała też możliwość dotarcia do młodszej grupy konsumentów" – komentuje Wojciech Gańko, Senior Brand Manager marki Grześki.



Źródło: Colian
Fot: mat. prasowe



tagi: Grześki , SUPERBRANDS , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,