Superbrands to niezależna organizacja promująca ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację historii sukcesu marek. Na świecie działa od 1994 roku i ma swoje edycje lokalne w 90 krajach. W Polsce jest obecna od 19 lat, a badanie, które stanowi podstawę dla przyznania tytułu, jest największym konsumenckim sondażem siły i wizerunku marek. Przyznanie Godła Superbrands odbywa się w ramach dwustopniowego systemu certyfikacji, opartego o wyniki sondażu konsumenckiego oraz głosowania Rady Marek, złożonej z czterdziestu ekspertów w obszarze brandingu, reklamy, marketingu i PR w Polsce.
Teraz godłem Superbrands została wyróżniona marka Big-Active. Zgodnie z przyjętą metodologią Superbrand to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Oferuje klientom znaczące emocjonalne lub fizyczne korzyści, których pragną i które rozpoznają. To właśnie one stanowią o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi.
Anna Sambor, Dyrektor ds. Marketingu w Herbapol-Lublin, podkreśla, iż wyjątkowość i siła marki Big-Active ma swoje źródła już w jej rodowodzie, a kluczowym wyróżnikiem pozostaje oryginalność i niezmiennie wysoka jakość herbat oferowanych pod tym brandem. -
Marka Big-Active zrodziła się z prawdziwej pasji do herbaty – mówi Anna Sambor. –
Łączy w sobie innowacyjność, różnorodność, wysoką jakość. Jest silnym graczem w kategorii herbat zielonych, czerwonych i białych, jednocześnie dynamicznie rozwijając się w kategorii herbat czarnych, czarnych aromatyzowanych, owocowych i funkcjonalnych. Zdobyła uznanie szerokiej grupy konsumentów, którzy doceniają wyjątkowe walory smakowe i aromatyczne naszych herbat, a także oryginalność dostępnych wariantów. Potwierdzeniem renomy marki Big-Active są liczne nagrody przez nas zdobywane. Teraz możemy cieszyć się także tytułem Superbrands. Doceniamy wagę tego godła, traktując je jako kolejny dowód wysokiej reputacji marki Big-Active w niezwykle konkurencyjnej kategorii herbat. To dla nas również motywacja do dalszej pracy nad rozwojem marki. Marka Big-Active istnieje na polskim rynku już od ponad 20 lat. Jej produkty to oryginalne kompozycje dużych liści herbaty, egzotycznych owoców i barwnych kwiatów, które zapewniają wyjątkowy, głęboki smak i aromat. Marka jest znana z tworzenia innowacyjnych wariantów w kategoriach herbat: zielonych, czarnych, białych, czerwonych, ziołowych, a także produktów funkcjonalnych. Dynamicznie rozwijając się, stale dostosowuje asortyment do potrzeb zmieniającego się rynku. Efektywnie buduje swój wizerunek oraz portfolio produktowe, dowodząc, że ma wiele do zaoferowania w zarówno w kluczowych segmentach rynkowych, jak i tych zyskujących na popularności.
Źródło: Herbapol-Lublin
Fot: mat. prasowe