Z rynku FMCG

Biedronka uruchamia program badań dla pracowników

Środa, 14 czerwca 2023
Właśnie rusza nowa odsłona programu „Razem zadbajmy o zdrowie. W jego ramach każdy z ponad 80 tys. pracowników sieci Biedronka, największego pracodawcy w Polsce, oferującego jeden z najbogatszych pakietów benefitów, może skorzystać ze specjalistycznych badań krwi o wartości ponad 600 zł. Dodatkowo pracownicy mogą zrobić badania USG oraz skonsultować się ze specjalistami.
Biedronka to największy pracodawca w Polsce, który oferuje swoim pracownikom dostęp do bogatego pakietu ponad 20 programów socjalnych i benefitów, w tym m.in. takich inicjatyw jak bezzwrotne zapomogi, dofinansowanie wyjazdów wakacyjnych dla dzieci, paczki świąteczne oraz zasilenia e-kodów umożliwiających płatność w sieci sklepów Biedronka i Hebe, wyprawki szkolne czy pogramy zdrowotne.

Wyjątkowym benefitem, przeznaczonym dla ponad 80 tys. pracowników sieci Biedronka jest program „Razem Zadbajmy o Zdrowie”. W ramach profilaktyki zdrowotnej  od czerwca br. wszyscy pracownicy będą mogli wykonać badania krwi o rynkowej wartości ponad 600 zł.

Badania te, zróżnicowane dla kobiet i mężczyzn, zawierają m.in. morfologię, pakiet hormonalny i onkologiczny pozwalający na badanie markerów nowotworowych. Badany będzie także poziom witaminy D, która jest tak ważna w prawidłowym funkcjonowaniu człowieka. Otrzymane wyniki badań będzie można skonsultować z diagnostą.  Biedronka umożliwia wszystkim uprawnionym pracownikom, w tym załogom sklepów, odbiór vouchera, by badanie krwi wykonać w wybranym punkcie diagnostycznym zlokalizowanym na terenie całej Polski. Natomiast pracownicy biur i centrów dystrybucyjnych mają możliwość wykonania badania w miejscu świadczenia pracy.

Oprócz badań krwi w ramach projektu „Razem Zadbajmy o Zdrowie” pracownicy w centrach dystrybucyjnych i biurach będą mogli skorzystać z badań USG jamy brzusznej,  piersi i tarczycy, a także konsultacji ze specjalistami m.in. dietetykiem, dermatologiem lub pielęgniarką onkologiczną.

Wielkość naszego zespołu nie zależy od liczby osób, ale od wzajemnego wsparcia i zaangażowania. Dzięki takim wyjątkowym programom zdrowotnym, możemy jeszcze lepiej zadbać o siebie, a przekraczając granicę standardowych świadczeń, budujemy solidne fundamenty dla jeszcze lepszej ochrony zdrowia naszych pracowników - mówi Katarzyna Chlebuś, starszy menedżer ds. odpowiedzialności społecznej w sieci Biedronka

„Razem zadbajmy o zdrowie” to nie tylko badania, ale również trwające 4 miesiące wyzwanie sportowe, w ramach którego Biedronka zachęca wszystkich pracowników do rywalizacji w formie sportowej – biegania i jazdy na rowerze. Zsumowane kilometry uzyskane przez pracowników firma przelicza na złotówki, a zebraną kwotę przekazuje na cele charytatywne.

Za swoje propracownicze podejście Biedronka zbiera liczne nagrody. Ostatnio sieć została wyróżniona za nowoczesne podejście w obszarze polityki personalnej i rozwoju pracowników w konkursie Friendly Workplace 2023. Biedronka jest jedną z firm, które szanują i wspierają model równowagi pomiędzy pracą, a życiem prywatnym, tworzą zdrowe i przyjazne środowisko pracy, stawiają na otwarte i partnerskie relacje z pracownikami,  a także inwestują w rozwój ich kompetencji zawodowych.

Oprócz wyróżnień ogólnych, poszczególne programy Biedronki kierowane do pracowników i kandydatów wewnętrznych również zdobywają prestiżowe wyróżnienia. Prowadzony od 7 lat program pracy wakacyjnej w popularnych miejscowościach z dużym ruchem turystycznym został doceniony nagrodą  Employer Branding Excellence Awards 2022.

Dzięki tej inicjatywie możliwość połączenia pracy z wypoczynkiem mają również nowi i obecni pracownicy Biedronki, zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. Aplikacje do programu pracy wakacyjnej można składać poprzez stronę karierową www.pracawbiedronce.pl. Kandydaci nie muszą dołączać CV.

Sieć Biedronka po raz piąty z rzędu otrzymała również tytuł „Solidny Pracodawca”. Ta nagroda przyznawana jest przedsiębiorstwom, której kierują̨ się dbałością o bezpieczeństwo oraz warunki pracy, jak również̇ o rozwój pracowników.



Źródło: Biedronka
Fot: mat. prasowe




tagi: Biedronka , program badań dla pracowników , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,