Rafał Dzido, nowy Dyrektor Logistyki Intermarché, posiada ponad 25-letnie doświadczenie w zarządzaniu łańcuchem dostaw zarówno na poziomie strategicznym, jak i operacyjnym. Zdobywał je pracując dla sieci handlowych takich jak Carrefour, Auchan czy Netto. Nowy Dyrektor Logistyki Intermarché specjalizuje się w optymalizacji procesów logistycznych w obszarze łańcucha dostaw produktów świeżych. Doskonale zna systemy umożliwiające śledzenie i kontrolę produktów na poszczególnych etapach procesu logistycznego, nowoczesne narzędzia oceny zagrożeń i międzynarodowe systemy standardów i rozwiązań biznesowych, takie jak GS1 oraz modele automatyzacji i digitalizacji.
- Jestem podekscytowany nowym wyzwaniem, jakim jest dla mnie objęcie stanowiska Dyrektora Logistyki Intermarché. W codziennej pracy będę wykorzystywać zdobyte doświadczenie, by oferować naszym klientom jak najwyższą jakość usług i asortyment, który będzie w pełni odpowiadał ich potrzebom i oczekiwaniom – mówi Rafał Dzido, Dyrektor Logistyki Intermarché.
Mateusz Krzystański, nowy Dyrektor Logistyki Bricomarché, posiada ponad 10-letnie doświadczenie w zarządzaniu centrami dystrybucyjnymi w różnych sektorach. Zdobywał je w branży FMCG, ale także meblarskiej czy elektronicznej. Pracował w strukturach lub na rzecz firm zarówno o zasięgu ogólnopolskim, jak i międzynarodowym, między innymi dla sieci handlowej Auchan, Agata Meble, ABC Data czy FM Logistic. W Bricomarché będzie odpowiadał za to, by procesy logistyczne odbywały się z jednej strony efektywnie, z drugiej były jeszcze bardziej dostosowane do aktualnych potrzeb sklepów w całej Polsce.
- Jest mi niezmiernie miło, że mogłem dołączyć do Bricomarché i wierzę, że zdobyte doświadczenie pomoże nam zrealizować wszystkie założenia i cele. Przed nami mnóstwo ciekawych wyzwań. Pomogą nam one między innymi w osiągnięciu najwyższej jakości obsługi klienta, zmierzając ku pozycji lidera rynku. Jestem przekonany, że wspólnymi siłami, pasją i motywacją dokonamy rzeczy niemożliwych – mówi Mateusz Krzystański, Dyrektor Logistyki Bricomarché.
Do tej pory usługi logistyczne dla obu sieci świadczyła jedna, centralnie zarządzana struktura w ramach całej Grupy. 1 czerwca br. obszar logistyki został rozdzielony i stał się integralną częścią centrali każdej z marek. Zmiana ta wpisuje się w długoterminową strategię Power, której głównym założeniem jest orientacja na klienta, a co za tym idzie konieczność dostosowania łańcucha dostaw do specyfiki każdego z szyldów.
Dzięki nowej strategii Intermarché i Bricomarché zyskają bezpośredni wpływ na kształtowanie usług logistycznych. W obu przypadkach będą one lepiej dostosowane do zmieniających się potrzeb każdego z brandów, rytmu dostaw, różnic w asortymencie oraz aspektów związanych z sezonowością. Transformacja logistyki zagwarantuje obu sieciom decyzyjność w podejmowanych działaniach, a co się z tym wiąże, odpowiedzialność za swoje wyniki operacyjne.
Źródło: Grupa Muszkieterów
Fot: mat. prasowe