Dbanie o zdrowie, uczenie zdrowych nawyków – picia wody, to priorytety firmy Rodowita z Roztocza, szczególnie gdy chodzi o dzieci. Maskotki przypominają dzieciom w domach o wodzie Rodowita z Roztocza, w ten sposób firma ma nadzieję, że będą one coraz częściej sięgać po naturalną wodę mineralną!
W tym roku w akcji są dwa NOWE wilczki – Babcia i Dziadek. Maskotki te powstały w odpowiedzi na prośby konsumentów, którzy często wskazywali, że do pełnej rodzinki brakuje seniorów.
Łącznie w tym roku do rozdania jest 20 tysięcy wilczków Rodowita, a wybór jest aż spośród ośmiu wariantów: babcia, dziadek, mama, tata, córka, syn, wilczek baletnica i wilczek piłkarz.
Ponadto w tym roku w ramach strategii tworzenia marki zaangażowanej w ochronę przyrody Rodowita postanowiła przekazać część dochodu z Akcji Wilczki Stowarzyszeniu dla Natury „Wilk”, które prowadzi działania ochronne, naukowe oraz edukuje społeczeństwo nt. roli wilków.
Akcja trwa w terminie: 1.06-31.06.2023
Więcej informacji na:
www.wilczki-rodowita.pl Spot reklamowy:
https://www.youtube.com/watch?v=c686lybPEHE