Pole golfowe Toya Golf&Country Club pod Wrocławiem było miejscem pierwszego turnieju
z cyklu Euler Hermes Golf Business League, podczas którego marka Otard zainaugurowała tegoroczny sezon golfowy.
Jest to cykl ośmiu turniejów jednodniowych, odbywających się w całej Polsce. Do rozgrywek zostają zaproszeni przedstawiciele lokalnego biznesu. W tym roku we Wrocławiu do rywalizacji stanęło 61 zawodników, którzy walczyli w kategorii stableford netto ¾ hcp.
Zwyciężył Jarosław Szewczyk, który osiągnął wynik 39 punktów stableford. Drugie miejsce, z 38 punktami, zajął Przemysław Giel. Tuż za nim uplasował się Victor Hołdyński, który uzyskał 36 punktów.
W trakcie turnieju odbyły się dodatkowe konkursy: BMW Longest Drive oraz Citi Handlowy Nearest to the pin. W obydwu triumfował Kazimierz Zadrożny. Marka ekskluzywnego koniaku Otard towarzyszyła golfistom podczas rozgrywek i była sponsorem nagród dla zwycięzców.
Luksusowy koniak Otard związany jest z golfem od 2006 roku i z niesłabnącym zaangażowaniem promuje ten sport w Polsce. Elegancja, prestiż i klasa to wspólne wartości, które są fundamentem czteroletniego partnerstwa francuskiego koniaku i elitarnej dyscypliny sportu, jaką jest golf.
(Monika Dawiec)
tagi: Otard ,
Trzydniowe Forum imienia Krzysztofa Pakuły „Partnerstwo –...
W lutym 2025 r. wartość sprzedaży w sklepach...
W 2024 roku GK Gobarto wypracowała rekordowe 3,73 mld zł...
W 2023 roku liczba osób pobierających świadczenie, potocznie...
Dynamicznym wzrostom sprzyjają zakupy surowca dokonywane przez...
Tego obecnie najbardziej boją się Polacy...
Oznacza to likwidację całego rynku...
Eksperci komentujący te dane zwracają uwagę na...