Wiadomości

Otard na turnieju golfowym z cyklu Business League

Wtorek, 18 maja 2010
7 maja 2010 r. odbył się pierwszy turniej z cyklu Golf Business League, którym marka Otard rozpoczęła tegoroczny sezon golfowy. 

Pole golfowe Toya Golf&Country Club pod Wrocławiem było miejscem pierwszego turnieju
z cyklu Euler Hermes Golf Business League, podczas którego marka Otard zainaugurowała tegoroczny sezon golfowy.

Jest to cykl ośmiu turniejów jednodniowych, odbywających się w całej Polsce. Do rozgrywek zostają zaproszeni przedstawiciele lokalnego biznesu. W tym roku we Wrocławiu do rywalizacji stanęło 61 zawodników, którzy walczyli w kategorii stableford netto ¾ hcp.

Zwyciężył Jarosław Szewczyk, który osiągnął wynik 39 punktów stableford. Drugie miejsce, z 38 punktami, zajął Przemysław Giel. Tuż za nim uplasował się Victor Hołdyński, który uzyskał 36 punktów.

W trakcie turnieju odbyły się dodatkowe konkursy: BMW Longest Drive oraz Citi Handlowy Nearest to the pin. W obydwu triumfował Kazimierz Zadrożny. Marka ekskluzywnego koniaku Otard towarzyszyła golfistom podczas rozgrywek i była sponsorem nagród dla zwycięzców.

Luksusowy koniak Otard związany jest z golfem od 2006 roku i z niesłabnącym zaangażowaniem promuje ten sport w Polsce. Elegancja, prestiż i klasa to wspólne wartości, które są fundamentem czteroletniego partnerstwa francuskiego koniaku i elitarnej dyscypliny sportu, jaką jest golf.

(Monika Dawiec)

tagi: Otard ,