Na gości festiwalu czekało 18 stref wystawienniczych, gdzie mogli zdegustować wina dostępne w portfolio TiM S.A., a także spróbować marek, które są niedostępne na polskim rynku.
Uczestnicy wzięli udział w 12 panelach szkoleniowo-degustacyjnych prowadzonych przez 6 prelegentów, wielokrotnie nagradzanych sommelierów, członków Stowarzyszenia Sommelierów Polskich oraz reprezentantów winiarni.
Na uczestników czekała również prezentacja intuicyjnego portalu sprzedaży wina – platformy eTiM oraz sekcja prezentowa, w której przedstawiono personalizowane etykiety, winietki, ozdobne kartoniki, zestawy upominkowe.
Goście mieli okazję zdegustować najwyższej jakości sery, lokalne przekąski i wędliny oraz wyborne, ręcznie robione praliny z belgijskiej czekolady.
Międzynarodowy Festiwal Wina był źródłem wiedzy i niezwykle inspirującym przeżyciem dla wszystkich gości.
tagi: festiwalwina , TiM , wino ,
Rynek spożywczy, to obecnie wyzwanie nawet dla wytrawnych...
Połaczone spółki będą działać pod nazwą ID Logistics, a...
Z ogromną radością informujemy, że już 18 maja br. w...
reklamaReformy podatkowe są jednymi z najczęściej wprowadzanych w...
Nie wszystko złoto, co się świeci w sezonie wyników za I kw....
Federacja Przedsiębiorców Polskich rekomenduje utworzenie...
Resort planuje nową wersję i akcję promocyjną...
Blisko 80% procent dorosłych Polaków uważa, że zakładanie...