Na gości festiwalu czekało 18 stref wystawienniczych, gdzie mogli zdegustować wina dostępne w portfolio TiM S.A., a także spróbować marek, które są niedostępne na polskim rynku.
Uczestnicy wzięli udział w 12 panelach szkoleniowo-degustacyjnych prowadzonych przez 6 prelegentów, wielokrotnie nagradzanych sommelierów, członków Stowarzyszenia Sommelierów Polskich oraz reprezentantów winiarni.
Na uczestników czekała również prezentacja intuicyjnego portalu sprzedaży wina – platformy eTiM oraz sekcja prezentowa, w której przedstawiono personalizowane etykiety, winietki, ozdobne kartoniki, zestawy upominkowe.
Goście mieli okazję zdegustować najwyższej jakości sery, lokalne przekąski i wędliny oraz wyborne, ręcznie robione praliny z belgijskiej czekolady.
Międzynarodowy Festiwal Wina był źródłem wiedzy i niezwykle inspirującym przeżyciem dla wszystkich gości.
tagi: festiwalwina , TiM , wino ,
Stokrotka po raz kolejny potwierdziła swoje miejsce wśród...
Ministerstwo Zdrowia zapowiedziało szereg zmian w przepisach...
To nie chwilowa moda, a trend, który zostanie z nami na długo...
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z...
Eksperci alarmują...
Zakład będzie potrzebował 3–6 miesięcy na przygotowanie...
Potrzebne są innowacje i bardziej zrównoważone metody...
Do szeroko opisywanych w mediach oszustw, np. „na wnuczka”...