Na gości festiwalu czekało 18 stref wystawienniczych, gdzie mogli zdegustować wina dostępne w portfolio TiM S.A., a także spróbować marek, które są niedostępne na polskim rynku.
Uczestnicy wzięli udział w 12 panelach szkoleniowo-degustacyjnych prowadzonych przez 6 prelegentów, wielokrotnie nagradzanych sommelierów, członków Stowarzyszenia Sommelierów Polskich oraz reprezentantów winiarni.
Na uczestników czekała również prezentacja intuicyjnego portalu sprzedaży wina – platformy eTiM oraz sekcja prezentowa, w której przedstawiono personalizowane etykiety, winietki, ozdobne kartoniki, zestawy upominkowe.
Goście mieli okazję zdegustować najwyższej jakości sery, lokalne przekąski i wędliny oraz wyborne, ręcznie robione praliny z belgijskiej czekolady.
Międzynarodowy Festiwal Wina był źródłem wiedzy i niezwykle inspirującym przeżyciem dla wszystkich gości.
tagi: festiwalwina , TiM , wino ,
Restauracje sieci Sfinks Polska odnotowały w maju 2023 r...
Grupa Muszkieterów w ramach opracowanej strategii rozwoju...
Z ogromną radością informujemy, że już 18 maja br. w...
reklamaW kwietniu Rada UE przyjęła przepisy reformujące system...
Inflacja wciąż daje się we znaki, co wpływa na plany i...
Wiek 65 lat został ustalony ponad 100 lat temu ...
Realne zapotrzebowanie na instrumenty finansowe wspierające...
Reformy podatkowe są jednymi z najczęściej wprowadzanych w...