Na gości festiwalu czekało 18 stref wystawienniczych, gdzie mogli zdegustować wina dostępne w portfolio TiM S.A., a także spróbować marek, które są niedostępne na polskim rynku.
Uczestnicy wzięli udział w 12 panelach szkoleniowo-degustacyjnych prowadzonych przez 6 prelegentów, wielokrotnie nagradzanych sommelierów, członków Stowarzyszenia Sommelierów Polskich oraz reprezentantów winiarni.
Na uczestników czekała również prezentacja intuicyjnego portalu sprzedaży wina – platformy eTiM oraz sekcja prezentowa, w której przedstawiono personalizowane etykiety, winietki, ozdobne kartoniki, zestawy upominkowe.
Goście mieli okazję zdegustować najwyższej jakości sery, lokalne przekąski i wędliny oraz wyborne, ręcznie robione praliny z belgijskiej czekolady.
Międzynarodowy Festiwal Wina był źródłem wiedzy i niezwykle inspirującym przeżyciem dla wszystkich gości.
tagi: festiwalwina , TiM , wino ,
W 2024 roku w sklepach convenience wyraźnie zwiększył się...
W lutym najbardziej podrożały art. tłuszczowe – ogólnie o...
Wzrost popytu, epidemia ptasiej grypy i globalne zmiany...
Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii...
Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji...
Wyniki raportu „Bieżące lęki i obawy Polaków”...
Zmienić ma to unijna dyrektywa...
W 2025 r. sytuacja na polskim rynku pracy powinna pozostać...