Tegoroczne wydarzenie podsumuje 13. edycję konkursu Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich. Laureaci odbiorą specjalne certyfikaty na deskach Teatru Kamienica, a ich produkty zostaną odznaczone prestiżowym znakiem "Lider Sprzedaży". Partnerami Gali są Grupa MAGO, S.I.G., BNP Paribas Bank Polska oraz Transad.
Spożywcze "must have"!
Każdego roku już od kilkunastu lat polscy kupcy głosują na najlepiej sprzedające się produkty w ich sklepach w ramach konkursu "Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich", nad którego przebiegiem czuwa niezależny instytut badawczy Kantar Polska. Każdego roku przyznawane są też nagrody specjalne, będące wynikiem analizy rynku i głosowania Kolegium Redakcyjnego. Laureatów edycji 2023 poznamy już pod koniec maja.
Zanim jednak scena Teatru przywita reprezentantów firm, które swoim logo sygnują zwycięskie produkty, eksperci rynkowi podzielą się wiedzą na temat najnowszych trendów i zjawisk obserwowanych zarówno w przestrzeni handlowej, jak i na poziomie procesów produkcji oraz projektowania. Dowiemy się m.in. jak transformacja w sektorze spożywczym wpłynęła na jego rozwój, jak odnieść sukces w czasach kryzysu, a także, czy automatyzacja i sztuczna inteligencja rzeczywiście zrewolucjonizują handel.
Relację z wydarzenia będzie można znaleźć na portalach i w mediach społecznościowych organizatora zaraz po zakończeniu Gali. Informacji należy szukać na hurtidetal.pl oraz wiadomoscispozywcze.pl.
Liderzy dla liderów
Gala Liderów Rynku FMCG i Handlu to cykliczne wydarzenie łączące część konferencyjną, podczas której omawiane są bieżące zagadnienia dotyczące handlu, rynku FMCG i gospodarki, a także Galę – w trakcie której prezentowani są liderzy sprzedaży – laureaci konkursu Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich.
Organizatorem wydarzenia jest firma Fischer Trading Group, wydawca ogólnopolskiego miesięcznika Hurt & Detal, anglojęzycznego magazynu Food from Poland oraz serwisów hurtidetal.pl i wiadomoscispozywcze.pl.
Foto: mat. redakcji