Z rynku FMCG

Już w niedzielę trzecia edycja Warka Planet of Gamers C

Czwartek, 13 kwietnia 2023
Wielkie gamingowe emocje, zacięta rywalizacja i ośmiu popularnych gamerów, którzy zmierzą się ze sobą połączeni w pary – już w najbliższą niedzielę odbędzie się trzecia edycja turnieju Warka Planet of Gamers Cup, tym razem jako Warka Planet of Gamers Cup Duo Edition. Rozgrywki można będzie śledzić na żywo 16 kwietnia od 16.00 na wydarzeniu na Facebooku projektu, na Twitchu i YouTube Polsat Games oraz na livestreamach każdego z twórców. Tego dnia dowiemy się także, co wiąże Krzysztofa Ibisza z gamingiem.
Po sukcesie ubiegłorocznej edycji turnieju Warka Planet of Gamers Cup rywalizacja powraca w jeszcze bardziej epickiej odsłonie. Tym razem gamerzy zmierzą się ze sobą w parach, w których zawalczą o tytuł Mistrzów Warka Planet of Gamers Cup. Już 16 kwietnia w szranki staną: Xayoo i Olsza, Pago i Kinga Kujawska, Jcob i Yoshi, Cinkrof i Navcia. Dzięki nowej formule zawodnicy będą musieli wykazać się nie tylko niezwykłymi gamingowymi kompetencjami, ale także umiejętnością współpracy, co doskonale wpisuje się w socjalny charakter marki Warka.

Gamerzy zmierzą się ze sobą w czterech grach: CS:GO, Tekken 7, Assetto Corsa oraz Move or Die, pozwalających sprawdzić różne kompetencje zawodników. Transmisja rozpocznie się o 16.00 na wydarzeniu na Facebooku projektu, na Twitchu i YouTube Polsat Games oraz na livestreamach każdego z twórców. W rozgrywkach udział weźmie również Krzysztof Ibisz, którego rola wciąż owiana jest tajemnicą.

Turniej wspierany jest przez nowy produkt od Warki – Warka 0.0% Energy, będący odpowiedzią na wzrost kategorii napojów energetycznych, zwłaszcza w grupie młodych dorosłych. Warka 0.0% Energy stanowi orzeźwiające połączenie piwa 0.0%, lemoniady i napoju energetyzującego. Obecnie w sprzedaży dostępne się dwa smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja.

Pomysłodawcą wydarzenia jest marka Warka. Przy realizacji działań współpracują: 2012 Agency, TWIN i FRENZY. Działania PR prowadzi agencja HOPE. Media planuje i kupuje Starcom.



Źródło: Grupa Żywiec


tagi: Grupa Żywiec , Warka Planet of Gamers , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,