Z rynku FMCG

Lidl Polska Liderem Etyki

Środa, 29 marca 2023
Lidl Polska został wyróżniony tytułem Lidera Etyki w 9. edycji konkursu Etyczna Firma. Do konkursu wpłynęły 94 zgłoszenia. Nagrodzonych zostało 29 uczestników. Spośród nich wyłoniono czołową 5, czyli Liderów Etyki.
Lidl Polska został wyróżniony w dwóch kategoriach konkursu Etyczna Firma organizowanego przez Puls Biznesu: jako Etyczna Firma oraz jako Lider Etyki za wyjątkowe zaangażowanie charytatywne.

„Lidl Polska posiada rozbudowane i wieloetapowe procedury weryfikacji dostawców oraz pewną i niezależną strukturę zarządzania zgodnością. Pokazał wyjątkowe zaangażowanie charytatywne, obejmujące bardzo wysokie wsparcie zarówno finansowe, jak i towarowe osób doświadczających kryzysu uchodźczego w związku z wojną w Ukrainie. Prowadzi działalność społeczną wykraczającą poza standardowe ramy, np. wprowadzenie cichych godzin w sklepach czy też ułatwienia dla osób posługujących się wyłącznie językiem ukraińskim. To tylko niektóre z powodów, dla których Lidl Polska zasłużył na miano Lidera Etyki w 2022 r. Spośród kolejnych inicjatyw należy wymienić jeszcze chociażby szkolenia dla dostawców z zakresu zrównoważonego rolnictwa, strategiczne wsparcie WOŚP oraz regularne audyty w zakresie przestrzegania wewnętrznych procedur” – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR w Lidl Polska.

Konkurs organizowany jest przez redakcję Puls Biznesu. Jego celem jest wyróżnienie najlepszych wzorców postępowania w biznesie. Podstawowymi kryteriami są etyka i uczciwość. W czołowej piątce znalazły się firmy, które osiągnęły najwyższe wyniki we wszystkich badanych obszarach.



Źródło:
https://www.pb.pl/poznaj-laureatow-konkursu-etyczna-firma-2022-1180947
https://etycznafirma.pb.pl/



tagi: Lidl Polska , Lider Etyki , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,