SIDOLUX przeprowadził badania konsumenckie w formie ślepego testu porównawczego w kategorii płynów do czyszczenia szyb i luster. Badania wykazały, że:
95% kobiet biorących udział w tekście uważa, że SIDOLUX nie pozostawia smug i zacieków,
83% kobiet biorących udział w teście zauważa, że mycie okien z płynem Sidolux jest szybsze i łatwiejsze,
72% badanych kobiet jest zdania, że marka ma najładniejszy zapach z dotychczas używanych płynów do okien.
Badania konsumenckie stały się inspiracją do przeprowadzenia szerszego testu w rynku. Dlatego też z początkiem marca marka SIDOLUX ruszyła z ogólnopolską aktywacją konsumencką opartą o mechanizm cashback (zwrot pieniędzy za zakup). Klienci mają możliwość wypróbowania produktów z linii SZYBY I LUSTRA za darmo. Warunkiem jest zakup i rejestracja paragonu. Oprócz tego trwa kampania omnichannelowa pod hasłem „Mycie szyb czystą przyjemnością!”. Planowane jest także mocne wsparcie marketingowe takie jak: działania PR, publikacje influencerów oraz materiały przy półkowe. Dodatkowo zostaną przeprowadzone aktywacje z udziałem ambasadorki marki SIDOLUX – Uli Pedantuli.
Już ponad 38% dorosłych Polaków słyszało o tym, że ktoś...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.