Drogeria

Mycie szyb czystą przyjemnością z SIDOLUX!

Środa, 22 marca 2023
SIDOLUX przeprowadził badania konsumenckie w formie ślepego testu porównawczego w kategorii płynów do czyszczenia szyb i luster. Badania wykazały, że:
  • 95% kobiet biorących udział w tekście uważa, że SIDOLUX nie pozostawia smug i zacieków,
  • 83% kobiet biorących udział w teście zauważa, że mycie okien z płynem Sidolux jest szybsze i łatwiejsze,
  • 72% badanych kobiet jest zdania, że marka ma najładniejszy zapach z dotychczas używanych płynów do okien.
Badania konsumenckie stały się inspiracją do przeprowadzenia szerszego testu w rynku. Dlatego też z początkiem marca marka SIDOLUX ruszyła z ogólnopolską aktywacją konsumencką opartą o mechanizm cashback (zwrot pieniędzy za zakup). Klienci mają możliwość wypróbowania produktów z linii SZYBY I LUSTRA za darmo. Warunkiem jest zakup i rejestracja paragonu. Oprócz tego trwa kampania omnichannelowa pod hasłem „Mycie szyb czystą przyjemnością!”. Planowane jest także mocne wsparcie marketingowe takie jak: działania PR, publikacje influencerów oraz materiały przy półkowe. Dodatkowo zostaną przeprowadzone aktywacje z udziałem ambasadorki marki SIDOLUX – Uli Pedantuli.



tagi: SIDOLUX , drogeria , sprzedaż , handel , konsument , rynek FMCG , kosmetyki , środki higieny ,