Drogeria

P&G opracował rozwiązanie ułatwiające prowadzenie badań w kierunku spektrum autyzmu

Środa, 22 marca 2023
Procter & Gamble to międzynarodowa korporacja, której brandy towarzyszą 7 miliardom konsumentów w ich codziennym życiu.
Za globalnym sukcesem dobrze znanych marek takich jak pieluszki Pampers, proszek Ariel czy szampon do włosów Pantene stoi między innymi innowacyjność. Taka, którą kojarzymy z laboratorium badawczym, ta, którą P&G wykorzystuje w marketingu, a także związana z cyfryzacją pozwalającą na sprawne i efektywne zarządzanie procesami w firmie i jej funkcjonowanie. Wiele z tych innowacji powstaje w Polsce – w drugim co do wielkości hubie IT P&G na świecie. Jego pracownicy to osoby o ogromnej i różnorodnej wiedzy. To właśnie oni wzięli udział w wewnętrznym hackathonie. Mieli okazję połączyć swoje siły, pasję i umiejętności, by stworzyć aplikację, która pomoże rodzicom, opiekunom i lekarzom we wczesnym i szybkim przeprowadzeniu badań przesiewowych w kierunku spektrum autyzmu u dzieci. Dla uczestników hackathonu była to możliwość wykorzystania swoich umiejętności inaczej niż na co dzień, współpracy z ekspertami z różnych dziedzin i rozwoju, a także bezpośredniego zaangażowania w ważny społecznie projekt. To już kolejna, po programie zatrudniania osób neuroróżnorodnych w P&G, inicjatywa wspierająca osoby w spektrum autyzmu.



tagi: P&G , spektrum autyzmu , drogeria , sprzedaż , handel , konsument , rynek FMCG , kosmetyki , środki higieny , Procter & Gamble ,