Technologia

Obsługa zamówień z dostawą bez bałaganu w kuchni i w biznesie dzięki integracji systemów Dotykačka i Restimo

Piątek, 10 marca 2023
Właściciele restauracji przekonali się już, że sprzedaż online — zarówno przez własną stronę internetową, jak i za pośrednictwem popularnych serwisów do zamawiania jedzenia z dostawą — otwiera nowe możliwości rozwoju biznesowego. Szybka adaptacja modelu sprzedaży jedzenia z dostawą, z której w szczycie korzystało nawet 40% konsumentów, była dla wielu firm gastronomicznych szansą na przetrwanie kryzysu wywołanego pandemią. Kolejny cios dla branży — tym razem związany z wysoką inflacją i spowolnieniem gospodarczym — skłania przedsiębiorców do szukania narzędzi umożliwiających optymalizację kosztów oraz podnoszenie efektywności biznesowej. Odpowiedzią na te potrzeby jest integracja systemu POS Dotykačka z aplikacją RestHub od Restimo.

Aplikacja RestHub umożliwia zarządzanie wszystkimi zamówieniami i dostawami z jednego tabletu — niezależnie od tego, z jakiego kanału pochodzą — bez konieczności ręcznego przepisywania ich do systemu POS. Automatyzacja przepływu informacji skraca czas realizacji zamówień nawet o 33% oraz eliminuje ryzyko powstawania błędów aż o 75%. Integracja wszystkich kanałów sprzedaży online w aplikacji RestHub otwiera także możliwość centralnego tworzenia i aktualizacji menu — opisów, zdjęć, cen i dostępności dań — na wszystkich platformach jednocześnie. RestHub agreguje również wszystkie dane sprzedażowe w formie czytelnych i łatwych do analizy raportów. Na ich podstawie, właściciele firm gastronomicznych mogą podejmować trafniejsze decyzje biznesowe. Dane statystyczne pochodzące od kilkuset restauracji w całej Polsce, korzystających już z aplikacji RestHub wskazują, że umożliwiła im podniesienie przychodów nawet o 25%.

– System POS online Dotykačka sprawdza się w szerokiej gamie działalności, jednak to firmy gastronomiczne szczególnie go sobie upodobały. Sprzyja temu zarówno mnogość funkcji przydatnych w biznesach gastronomicznych, jak i otwartość architektury naszego systemu na integracje z zewnętrznymi systemami i platformami - mówi Marcin Marciniuk, Product & Support Manager Dotykačka. – Jestem pewien, że integracja z aplikacją RestHub od Restimo będzie dla obecnych i przyszłych użytkowników systemu Dotykačka bodźcem zarówno do rozszerzenia działalności gastronomicznej o sprzedaż online z dostawą, jak i początkiem nowego etapu rozwoju biznesowego - dodaje Marcin Marciniuk.

– Stale rosnąca popularność serwisów do zamawiania jedzenia z dostawą jest dla restauratorów ogromną szansą, ale i dużym wyzwaniem związanym z koniecznością obsługi wielu aplikacji i tabletów. Zarządzanie zamówieniami, aktualizacja menu czy raportowanie oddzielnie dla każdej aplikacji dotychczas zajmowało kelnerowi wiele dodatkowych godzin, a nawet dni pracy w skali miesiąca - mówi Arek Bielecki, współzałożyciel Restimo. – Dzięki integracji z systemem Dotykačka automatyzujemy cały proces — od momentu złożenia zamówienia przez klienta, aż do rozliczenia w systemie POS. Nasza technologia pomaga realnie obniżyć koszty operacyjne lokalu, a także zwiększyć przychody między innymi poprzez tworzenie wirtualnych restauracji - dodaje Arek Bielecki.

RestHub od Restimo integruje większość popularnych serwisów do zamawiania jedzenia z dostawą, umożliwiających prowadzenie własnej sprzedaży online oraz firm kurierskich, między innymi Uber Eats, Glovo, Pyszne.pl, Bolt Food, Wolt, Stava, Choice QR oraz UpMenu. Integracja z systemem Dotykačka jest pierwszą technologiczną współpracą z dostawcą systemu POS.

Aplikacja RestHub jest dostępna w modelu abonamentowym, w ramach czterech planów dostosowanych do zakresu i specyfiki działalności firm gastronomicznych. Poza samym systemem, firma udziela bezpłatnego doradztwa w zakresie opracowania długoterminowej strategii obsługi zamówień z dostawą, aby w pełni wykorzystać możliwości rozwiązania oraz zwiększyć rentowność tej części działalności. Aby poznać ofertę Restimo oraz zapisać się na bezpłatny okres próbny, wystarczy wejść na stronę restimo.com oraz wypełnić prosty formularz kontaktowy.

– Staramy się być jak najbliżej naszych klientów i poznawać dobrze ich biznesy oraz potrzeby i oczekiwania. Umożliwia to nam tworzenie i oferowanie systemu POS, który jest dla nich biznesowym systemem operacyjnym, wykraczającym daleko poza standardową obsługę sprzedaży - mówi Jerzy Łochowski, Country Manager Dotykačka. – Ważnym elementem strategii rozwoju systemu Dotykačka jest integracja z partnerami technologicznymi, dostarczającymi naszym klientom rozwiązania wnoszące w ich działalność realną wartość oraz umożliwiające im szybki i efektywny rozwój. Jednym z takich rozwiązań jest właśnie RestHub od Restimo - dodaje Jerzy Łochowski.

 

Źródło: Dotykačka

 

 

tagi: Dotykačka , Restimo , technika , handel , technologie , sprzedaż , handel , konsument , rynek spożywczy ,