Z rynku FMCG

Lidl oficjalnym Fresh Food Partnerem Mistrzostw Świata UCI w kolarstwie 2023

Piątek, 03 marca 2023
W sierpniu 2023 roku po raz pierwszy 13 Mistrzostw w kolarstwie UCI odbędzie się w trakcie jednego dużego wydarzenia. Tegoroczne święto cyklistów – Union Cycliste Internationale – będzie wspierane przez sieć Lidl.
Mistrzostwa Świata UCI w kolarstwie odbędą się w Glasgow i całej Szkocji od 3 do 13 sierpnia br. Będzie to jedno z największych wydarzeń kolarskich w historii, które po raz pierwszy łączy 13 istniejących Mistrzostw Świata UCI w jedno duże wydarzenie.

W tym kontekście kolarskie mistrzostwa świata UCI i Lidl – jeden z wiodących sprzedawców detalicznych żywności – nawiązują współpracę. Lidl jako oficjalny partner w zakresie świeżej żywności, wspiera podczas imprezy wszystkie 13 mistrzostw świata UCI i chce podkreślić znaczenie ruchu i świadomego odżywiania w prowadzeniu zdrowego stylu życia. Lidl jako sieć handlowa umożliwia swoim klientom podejmowanie odpowiedzialnych decyzji zakupowych oraz zapewnia dostęp do świeżej, zdrowej żywności w wysokiej jakości i niskiej, atrakcyjnej cenie. To sprawia, że Lidl jest niezawodnym partnerem dla swoich klientów podczas codziennych zakupów.

Obraz1.jpg

Międzynarodowa organizacja i międzynarodowe wydarzenie

Jako spółka międzynarodowej grupy, Lidl jest reprezentowany na całym świecie poprzez ponad 12 000 sklepów w 31 krajach w Europie i Stanach Zjednoczonych – co idealnie pasuje do globalnego charakteru i różnorodności Mistrzostw Świata w Kolarstwie UCI 2023, w których weźmie udział ponad 6000 kolarzy zawodowych i amatorów z ponad 120 krajów. Tak jak produkty Lidl są dostępne dla każdego, tak samo jest z kolarstwem: ten sport jest idealny dla każdego, kto chce być bardziej aktywny w życiu codziennym.

Lidl jest odpowiednim międzynarodowym partnerem Mistrzostw Świata w kolarstwie UCI 2023, które mają być śledzone przez ponad miliard ludzi na całym świecie. Lidl podziela nasze przekonanie, że jazda na rowerze jest dla wszystkich. Sieć pomoże nam osiągnąć jeden z kluczowych celów wydarzenia, jakim jest dotarcie do dużej, krajowej i międzynarodowej publiczności oraz promować wiele korzyści płynących z jazdy na rowerze dla zdrowia i dobrego samopoczucia – dodaje Amina Lanaya, dyrektor generalna UCI.



tagi: Lidl , Fresh Food , Mistrzostwa Świata UCI w kolarstwie , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,