Kampanie i Promocje

Chcesz poczuć się VEGA dobrze? Pij warzywa od Tymbarku

Poniedziałek, 27 lutego 2023
W najnowszej kampanii Tymbarku wszystko jest… MEGA VEGA! To za sprawą pysznie skomponowanych soków pomidorowych i owocowo-warzywnych, które dostępne są pod znanym i warzywnym subbrandem VEGA.
W ramach nowej kampanii zachęcającej do “picia warzyw” marka Tymbark stworzyła kolorowy i radosny spot utrzymany w teledyskowym tempie. Jego bohaterowie “czują się Vega dobrze”, bawią się nowymi produktami i składnikami, podkreślając tym samym główną ideę Tymbarku “Kochaj życie”.

W reklamie w niebanalny sposób ukazano naturalność i warzywność produktów. Mocno wybrzmiewają w niej również inne zalety poza smakiem, takie jak zawartość potasu, błonnika i witamin, które zamknięte zostały w designerskiej, szklanej butelce. Całość utrzymana jest w rytmicznej i dynamicznej muzyce, która eksploruje hasło “Mega Vega”.

Oprócz spotu telewizyjnego kampania będzie miała również swoje odsłony w digitalu, materiałach video na profilach social media marki oraz u influencerów.

Zeszłoroczna nowość od Tymbarku – soki pomidorowe i warzywno-owocowe zostały odebrane z wielkim entuzjazmem przez konsumentów. Okazały się doskonałym rozwiązaniem na różne potrzeby i okazje: do pracy, w podróży, na siłowni czy jako dodatek do posiłków. Zachwyciły oryginalnymi połączeniami smaków.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=0M43l2UtPLI
Agencja reklamowa odpowiedzialna za kampanię: Brainbox
Dom mediowy: Starcom

Pragnąc stale się rozwijać i wychodzić naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, Tymbark po raz kolejny przygotował wyjątkowe nowości. Absolutnie unikatowy wariant na rynku – szpinak z kiwi z wyczuwalną nutą rozmarynu. Marka przygotowała również coś dla wielbicieli klasycznych warzyw, pamiętając jednocześnie o bardzo pozytywnym wpływie kiszonek na zdrowie – burak kiszony z dodatkiem przypraw. W ofercie Tymbarku znajdują się również wprowadzone w ubiegłym roku nowości: sok pomidorowy 100% z dodatkiem soli morskiej oraz sok pomidorowy 100% w pikantnej odsłonie. Dodatkowo Tymbark oferuje dwie propozycje z owocowym twistem, czyli burak z truskawką z esencjonalną bazylią oraz pietruszka z gruszką wzbogacona aromatyczną kolendrą.

Produkty pojawiły się w sprzedaży na początku stycznia i będą dostępne w stałej ofercie.
Agencja odpowiedzialna za projekty opakowań: Ostexc



Źródło: Tymbark




tagi: warzywa,Tymbarku , kampania , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,