„2022 był rokiem pełnym wyzwań. Inflacja wpłynęła na ceny surowców, kosztów produkcyjnych i transport. Zmusiło to producentów do podniesienia cen. Pojawił się problem dostępności i ciągłości dostaw. Jednak polski rynek słodyczy urósł dzięki produktom markowym, private label i nowościom. Rośniemy, wprowadzamy nowości i rozszerzamy współpracę z partnerami realizując przyjętą strategię stawiając na innowacyjność, jakość i różnorodność” – wskazuje Joanna Olczak, Sales & Trade Marketing Director, ETi International.
„Wysoka świadomość i dobra opinia marki Dare, ułatwia kolejne wdrożenia. W 2022 poszerzyliśmy ofertę Dare o ciastka pełnoziarniste (wyróżnione: Innowacyjny produkt 2022), w których pszenica pochodzi z kontrolowanych i zrównoważonych upraw. Polacy kochają słodycze, dlatego pomimo inflacji i mniejszej siły nabywczej, nadal będą je kupować. W trudnych warunkach ekonomicznych większą uwagą przyłożą do składu produktów, wpływu na organizm, zapewnienie przyjemności. Koncentracja na własnych potrzebach to sposób odreagowania przykrych wydarzeń: pandemii, wojny, kryzysu. W planach na przyszły rok chcemy być konsekwentnym: budować pozycję, podnosić dystrybucję, dostarczać jakość i „smak szczęścia” konsumentom”.
Joanna Olczak Sales & Trade Marketing Director ETi International
Prawie co drugi szef pracuje co najmniej 10 godzin dziennie...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.