Z rynku FMCG

Trudne czasy dla sektora FMCG? Seria bezpłatnych webinarów o marketingu

Środa, 18 stycznia 2023
Czy istnieją sposoby na to, aby wyjść z kryzysu silniejszym? Jak budować przewagi konkurencyjne w małych i średnich przedsiębiorstwach? Odpowiedzią może być skuteczna i dobrze przemyślana komunikacja marki. O tym, jak ją zaplanować i przeprowadzić opowiedzą eksperci marketingu w cyklu bezpłatnych webinarów pt. „Dołącz do spotkania”. Pierwsze spotkanie online dotyczące strategii odbędzie się już 7 lutego.
Rok 2022 nie był łaskawy dla branży FMCG. Niestabilna sytuacja na rynku, napięcia związane ze skutkami pandemii, agresja Rosji na Ukrainę – wszystkie te wydarzenia, często tragiczne w skutkach, mają mocny wpływ na funkcjonowanie biznesu. Eksperci przewidują, że przed nami kolejny niełatwy rok.

– „Dołącz do spotkania” to merytoryczne i zwięzłe w swojej formie spotkania online dla brand managerów, marketingowców, sprzedawców oraz właścicieli i prezesów firm. Cenimy czas naszych odbiorców, dlatego stawiamy na konkrety, a jednocześnie chcemy się podzielić naszym wieloletnim doświadczeniem w komunikacji, strategii i designie, które może okazać się doskonałym remedium na trudny, kryzysowy czas w biznesie – komentuje Joanna Adamowska – business development director w 19 Południku.

Pierwszy z serii webinarów odbędzie się już 7 lutego o godz. 10:30. Spotkanie pt. „Czas na nowe rozdanie” poprowadzi Radek Grzybowski – strategy director i założyciel agencji strategiczno-kreatywnej 19 Południk.

Zapisy dostępne są tutaj.

Grzybowski ma ponad 15 lat doświadczenia w branży reklamowej, realizował projekty dla polskich i zagranicznych marek m.in. Grupa Żywiec, Philip Morris, Oriflame, L’Oreal, Dan Cake, Ritter Sport, Kaufland i wielu innych. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt nagród branżowych.

Podczas webinaru Radka Grzybowskiego poznamy odpowiedzi na pytania, jak firmy i ich klienci reagują na utrzymujące się napięcie wokół i co to oznacza dla marki, która chce wyjść z kryzysu silniejsza. Omówimy trendy rynkowe, zmieniające się postawy oraz pojawiające się nowe segmenty konsumentów, Przedłożymy to na rekomendacje dotyczące planowania komunikacji oraz istotne zmiany, które powinny zajść na tym polu.
 
“Dołącz do spotkania” to seria bezpłatnych webinarów przygotowana przez agencję strategiczno-kreatywną 19 Południk. Eksperci dzielą się w niej swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem na temat strategii, również w czasach kryzysu i destabilizacji na rynku, omawiają najważniejsze kwestie związane ze współpracą na linii agencja-marka, a także pokazują przykłady najlepszych praktyk dotyczących komunikacji wizualnej i kreacji.

19 Południk to agencja strategiczno-kreatywna, która zajmuje się projektowaniem komunikacji wizualnej oraz rozwija marki w obszarze strategii, brandingu i technologii.

19poludnik_webinar_RadekGrzybowski.jpg


Źródło: 19 Południk

tagi: rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,