Komentarz Branżowy

Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński podsumował miniony rok

Wtorek, 10 stycznia 2023
„Rok 2022 był dla Mlekovity, firmy o długoletniej tradycji i ugruntowanej pozycji nie tylko na rynku polskim, ale również zagranicznym, rokiem wyjątkowym, bo jubileuszowym: obchodziliśmy w nim 30-lecie marki. Mlekovita w roku jubileuszu 30-lecia brandu była największą grupą mleczarską nie tylko w Polsce, ale w całej Europie Środkowo-Wschodniej” – mówi Dariusz Sapiński, Prezes Zarządu, Grupa Mlekovita.
„Dla upamiętnienia tego jubileuszu i trzech dekad rozwoju naszej firmy zorganizowaliśmy w 2022 r. szereg wydarzeń, m.in.: I Ogólnopolskie Forum Partnerów Biznesowych, I Ogólnopolski Mleczarski Kongres Handlu. Z okazji jubileuszu we wrześniu wizytę w centrali naszej firmy złożył Premier Mateusz Morawiecki. Wszystko, co wydarzyło się w minionym roku, dowodzi, że obrana 30 lat temu droga była słuszna – Mlekovita od początku swojego istnienia cieszy się uznaniem zarówno konsumentów, jak i ekspertów, zdobywając liczne nagrody dla marki i jej produktów. Cieszę się, że Mlekovita niezmiennie okazuje się najlepszą i najcenniejszą marką w branży. To kolejne potwierdzenie właściwie obranej 30 lat temu strategii, w której stawiamy na długofalową i partnerską współpracę z dostawcami mleka oraz konsekwentny rozwój dla dobra konsumentów. Bo historia marki Mlekovita pisana jest ciągłym rozwojem. Pozwala to z ufnością patrzeć w przyszłość i rozwijać firmę oraz brand Mlekovita”.

Dariusz Sapiński
Prezes Zarządu
Grupa Mlekovita



tagi: Dariusz Sapiński , MLEKOVITA , podsumowanie roku , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,