Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński podsumował miniony rok
Wtorek, 10 stycznia 2023
„Rok 2022 był dla Mlekovity, firmy o długoletniej tradycji i ugruntowanej pozycji nie tylko na rynku polskim, ale również zagranicznym, rokiem wyjątkowym, bo jubileuszowym: obchodziliśmy w nim 30-lecie marki. Mlekovita w roku jubileuszu 30-lecia brandu była największą grupą mleczarską nie tylko w Polsce, ale w całej Europie Środkowo-Wschodniej” – mówi Dariusz Sapiński, Prezes Zarządu, Grupa Mlekovita.
„Dla upamiętnienia tego jubileuszu i trzech dekad rozwoju naszej firmy zorganizowaliśmy w 2022 r. szereg wydarzeń, m.in.: I Ogólnopolskie Forum Partnerów Biznesowych, I Ogólnopolski Mleczarski Kongres Handlu. Z okazji jubileuszu we wrześniu wizytę w centrali naszej firmy złożył Premier Mateusz Morawiecki. Wszystko, co wydarzyło się w minionym roku, dowodzi, że obrana 30 lat temu droga była słuszna – Mlekovita od początku swojego istnienia cieszy się uznaniem zarówno konsumentów, jak i ekspertów, zdobywając liczne nagrody dla marki i jej produktów. Cieszę się, że Mlekovita niezmiennie okazuje się najlepszą i najcenniejszą marką w branży. To kolejne potwierdzenie właściwie obranej 30 lat temu strategii, w której stawiamy na długofalową i partnerską współpracę z dostawcami mleka oraz konsekwentny rozwój dla dobra konsumentów. Bo historia marki Mlekovita pisana jest ciągłym rozwojem. Pozwala to z ufnością patrzeć w przyszłość i rozwijać firmę oraz brand Mlekovita”.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.