Z rynku FMCG

Lidl Polska otwiera 6 sklepów

Wtorek, 13 grudnia 2022
Już w czwartek, 15 grudnia, Lidl Polska otworzy aż 6 sklepów.
  • W Buczkowicach, przy ul. Bielskiej 38, ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ok. 1070 mkw. W obiekcie zatrudniono 23 osoby. Placówka będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 22:00, a w niedziele handlowe od 9:00 do 19:00. Zmotoryzowani klienci będą mogli korzystać z ok. 101 miejsc parkingowych. W dniu otwarcia dla klientów przygotowano liczne promocje na artykuły spożywcze i przemysłowe.

  • W Chełmcu, przy ul. Limanowskiej 74, ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ok. 1350 mkw. W obiekcie zatrudniono 30 osób. Placówka będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 22:00, a w niedziele handlowe od 9:00 do 19:00. Zmotoryzowani klienci będą mogli korzystać z ok. 92 miejsc parkingowych. W dniu otwarcia dla klientów przygotowano liczne atrakcje, m.in. kawomat, hot-dogi i popcorn dla najmłodszych.

  • W Dąbrowie Tarnowskiej, przy ul. Sucharskiego 11, ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ok. 1200 mkw. W obiekcie zatrudniono 30 osób. Placówka będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 22:00, a w niedziele handlowe od 9:00 do 20:00. Zmotoryzowani klienci będą mogli korzystać z ok. 107 miejsc parkingowych. W dniu otwarcia dla klientów przygotowano liczne atrakcje, m.in. kawomat, hot-dogi i popcorn dla najmłodszych.

  • W Ropczycach, przy ul. Wyszyńskiego 7, ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ok. 1350 mkw. W obiekcie zatrudniono 23 osoby. Placówka będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 22:00, a w niedziele handlowe od 9:00 do 18:00. Zmotoryzowani klienci będą mogli korzystać z ok. 100 miejsc parkingowych. W dniu otwarcia dla klientów przygotowano liczne atrakcje, m.in. kawomat, hot-dogi i popcorn dla najmłodszych.

  • W Świerklańcu, przy ul. Oświęcimskiej 6, ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ok. 1100 mkw. W obiekcie zatrudniono 20 osób. Placówka będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 22:00, a w niedziele handlowe od 9:00 do 18:00. Zmotoryzowani klienci będą mogli korzystać z ok. 100 miejsc parkingowych. W dniu otwarcia dla klientów przygotowano liczne atrakcje, m.in. specjalną ofertę cenową i gadżety z logo Lidl Polska.

  • We Wrocławiu, przy ul. Piołunowej 18, ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ok. 1350 mkw. W obiekcie zatrudniono 26 osób. Placówka będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 22:00, a w niedziele handlowe od 9:00 do 19:00. Zmotoryzowani klienci będą mogli korzystać z ok. 113 miejsc parkingowych. W dniu otwarcia dla klientów przygotowano liczne promocje.

Zawsze wysoka jakość i niska, lidlowa cena

W nowo otwartych sklepach klienci znajdą wysokiej jakości artykuły w atrakcyjnych, niskich cenach, wyprodukowane w sposób zrównoważony. Na sklepowych półkach nie zabraknie świeżych owoców i warzyw w ramach „Ryneczku Lidla” (w  tym także szeroki wybór BIO), pieczywa bez konserwantów z „Piekarni w  sercu Lidla”, a także chętnie wybieranych przez konsumentów marek takich jak: „Pikok” – wędliny, „Pilos” – nabiał, oraz szerokiego asortymentu produktów w „Strefie Wege”, jak również kosmetyków marki „Cien”. W asortymencie sklepów znajdziemy także odzież oraz produkty przemysłowe w niskich cenach.

Lidl od lat współpracuje z polskimi producentami, proponując konsumentom wyroby pochodzące zarówno od branżowych liderów, jak i mniejszych, lokalnych dostawców. Zawsze, gdy istnieje możliwość współpracy z krajowym dostawcą, sieć stawia na polskie produkty.

„Każdy kolejny sklep Lidl to dla nas ogromny sukces. Cieszymy się, że możemy zaproponować mieszkańcom szeroką ofertę naszych produktów. Jednocześnie, by ułatwić planowanie codziennych zakupów, rozwijamy aplikację Lidl Plus, ułatwiającą zarządzanie domowym budżetem, oferującą liczne promocje i rabaty, dostęp do gazetek produktowych oraz wydłużoną możliwość zwrotów przy zakupie artykułów przemysłowych. Korzystając z aplikacji, klienci mają również możliwość dokonywania wygodnej płatności mobilnej za sprawą Lidl Pay” – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR, Lidl Polska.


Źródło: Lidl Polska




tagi: Lidl Polska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,