Z rynku FMCG

Finału WOŚP wystartuje w sklepach Lidl już 15 grudnia

Poniedziałek, 12 grudnia 2022
Lidl Polska już po raz 14. gra wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy! W tym ro-ku sieć zaangażowała się w działania, które odbywają się pod hasłem „Chcemy wygrać z sepsą! Finał dla wszystkich – małych i dużych”, a celem akcji jest walka z sepsą i zakup sprzętu dla laboratoriów mikrobiologicznych w całym kraju. Zbiórka rozpocznie się 15 grudnia i potrwa aż do samego Finału, czyli niedzieli 29 stycznia 2023 roku. Tego dnia Lidl Polska tradycyjnie ogłosi na wizji sumę zebranych środków.
Przez 13 lat wspólnego grania z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, dzięki zaangażowaniu wolon-tariuszy, pracowników oraz klientów, sztab Lidl Polska przekazał na działania Fundacji aż 39 milio-nów złotych. W tym roku zbiórka na rzecz 31. Finału WOŚP w sklepach Lidl Polska odbędzie się już po raz 14. Będzie trwała od 15 grudnia aż do 29 stycznia. Celem tegorocznej akcji jest walka z sepsą i zakup sprzętu dla laboratoriów mikrobiologicznych w całym kraju.

Jak podaje WOŚP, sepsa to zespół objawów wywołanych przez niekontrolowaną, gwałtowną reak-cję organizmu na zakażenie. W przebiegu sepsy w ciągu kilku godzin może dojść do niewydolności wielonarządowej, wstrząsu i śmierci. Jest ona przyczyną 20 proc. wszystkich zgonów. Według Świa-towej Organizacji Zdrowia, w 2017 roku sepsa wystąpiła u 49 milionów ludzi na świecie, a 11 milio-nów zmarło z jej powodu1.

„Zagramy z Lidl Polska już po raz czternasty – bardzo nas to cieszy! W trakcie tego Finału zbieramy środki na zakup nowoczesnego sprzętu medycznego, który jest niezbędny w walce z sepsą. Dziękuje-my za wielkie serca wszystkich pracowników i klientów Lidl Polska, którzy dokładają swoją cegiełkę do wspólnego sukcesu akcji” – mówi Jurek Owsiak, Prezes Zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świą-tecznej Pomocy.

„Już od czternastu lat dołączamy do szlachetnej inicjatywy, jaką jest Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Dotychczas dzięki zaangażowaniu naszych klientów oraz pracowników przekazaliśmy na rzecz Fundacji 39 milionów złotych. Wierzę, że w tym roku zebrana kwota również będzie ogromna, a dzięki niej polskie szpitale zostaną wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny” – mówi Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu Lidl Polska.

Oprócz zbiórki, cel 31. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy możemy wspomóc m.in. po-przez zakup gadżetów oznaczonych charakterystycznym serduszkiem, które są dostęp-ne w sprzedaży we wszystkich sklepach Lidl Polska od 28 listopada. W sklepach znaleźć można m.in. t-shirty, kubki, magnesy, skarpetki czy torby materiałowe. Cały zysk z ich sprzedaży zostanie prze-kazany na cel 31. Finału WOŚP.



1  https://www.wosp.org.pl/final/31-final-wosp


Źródło: Lidl Polska



tagi: Finału WOŚP , Lidl Polska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,