„Lody Koral Ekipa” z nagrodą Effie za efektywność kampanii
Środa, 16 listopada 2022
Spektakularny ubiegłoroczny launch nowego produktu, lodów Koral Ekipa, we współpracy z grupą influencerów „Ekipa”, został nagrodzony srebrną statuetką w konkursie „Effie Awards Poland 2022”. Tym samym kampania okazała się najlepszą w kategorii „Social Media Driven”.
Kampania promocyjna marki Koral została nagrodzona najważniejszą i najbardziej prestiżową nagrodą w branży marketingowej, przyznawaną za osiągnięte wyniki.
W 23. edycji konkursu „Effie Awards Poland 2022” w kategorii „Social Media Driven” Lody Koral Ekipa okazały się bezkonkurencyjne i to w dosłownym tego słowa znaczeniu: Jury konkursu zdecydowało o przyznaniu tylko Srebra w tej kategorii. Podczas uroczystej Gali „Effie Awards 2022”, która odbyła się 8 listopada w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie, statuetkę dla kampanii firmy PPL Koral odebrała prezes agencji Veneo, odpowiedzialnej za kampanię lodów Koral Ekipa.
To kolejna prestiżowa nagroda marketingowa dla kampanii „Lody Koral Ekipa” zrealizowanej wspólnie przez PPL Koral, Veneo, GetHero i Ekipa Holding w 2021 r. W konkursie „Mixx Awards 2021” kampania otrzymała dwie statuetki: Srebro w kategorii „Launch” (również najlepsza pozycja, ponieważ w tej kategorii nie przyznano złotej statuetki), Srebro w kategorii „Online Marketing with Influencer” oraz Wyróżnienie w kategorii „Best Use of Social Media”.
Nie tylko kampania marketingowa, ale i same lody Koral Ekipa zostały nagrodzone podczas prestiżowych wydarzeń branżowych. W konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2022” w kategorii „Lody” pierwsze miejsce i Złotą Innowację zdobyły Lody Koral Ekipa sorbetowe pomarańczowe w polewie o smaku gumy balonowej z cukrem strzelającym 50 ml. W konkursie „Food & Retail Awards 2022” Koral odebrał nagrodę za „stanie się ikoną skutecznego marketingowego wpływu” w czasie pandemii, kiedy produkty impulsowe notowały spadki sprzedaży, a firma PPL Koral dzięki Lodom Koral Ekipa nie tylko wzmocniła swoje udziały w rynku, ale i dodatkowo wpłynęła na zwiększenie wyników sprzedaży całej kategorii lodów impulsowych.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.