Konkursy

Codziennie wygrywaj muzyczne nagrody w loterii Lecha

Wtorek, 15 listopada 2022
7 listopada wystartowała druga w tym roku muzyczna loteria Lecha! W obecnej promocji Lech przygotował 10 tysięcy bluz z tekstami Baranovskiego, Fokusa, RAU, Gedza, Tego Typa Mesa, Molesty Ewenement oraz z hip-hopową grafiką i 250 par bezprzewodowych słuchawek. Aktywacja konsumencka potrwa do 29 stycznia 2023 r.
Lech nie rezygnuje z muzyki i stawia na nią też w zimie, mimo że sezon festiwalowy już minął! Zwycięzcy zimowej loterii konsumenckiej będą mogli ogrzać się w bluzach z tekstami piosenek znanych artystów, a dzięki bezprzewodowym słuchawkom przeniosą się do muzycznego świata bez względu na porę roku i miejsce, w którym się znajdują.

Żeby wygrać jedną z nagród wystarczy kupić promocyjne opakowanie piwa Lech Premium, Lech Free Lager, Lech Pils lub Lech Free z limonką i miętą, wejść na stronę lech.pl albo zeskanować kod QR dostępny na butelce lub puszce, wpisać specjalny kod, który znajduje się pod kapslem lub zawleczką i sprawdzić, czy jest to zwycięski kod. Aktywacja konsumencka potrwa od 7 listopada 2022 r. do 29 stycznia 2023 r.

Muzyka jest nieodłączną częścią DNA Lecha. Marka aktywnie wspiera wydarzenia muzyczne i artystów. Latem była obecna na festiwalach: Audioriver, Pol'and'Rock i Fest Festival, i jako sponsor tytularny na Lech Polish Hip-Hop Festival oraz Lech Polish Hip-Hop Music Awards. We współpracy z wytwórnią płytową Gaja Hornby Records założoną przez Margaret i KaCeZeta, w ramach konkursu GH&Lech Talent Draft Kompania Piwowarska odkryła początkującego rapera Soczego. Dzięki tej aktywacji artysta miał szansę zaprezentować swoją muzykę całej Polsce.

W letniej loterii rozdano 50 tysięcy koszulek z tekstami piosenek popularnych artystów oraz 250 imprezowych głośników marki Sony.







tagi: muzyczne nagrody , loteria Lecha , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,