Nowości

Nowe przygody z królikiem Quiky

Wtorek, 13 kwietnia 2010
Któż nie zna i nie lubi szalonego królika Quiky marki Nesquik? To on bawi i uśmiecha się do dzieci z pudełek kakao, lodów, płatków śniadaniowych i batonów zbożowych. Od kwietnia Nestlé oferuje nowy produkt z wizerunkiem dobrze znanego królika - mleczny wafelek Nesquik.

Nowy produkt Nestlé to mleczna przekąska skierowana specjalnie do dzieci i ich rodziców. Wafelek Nesquik to unikalne połączenie delikatnego wafla z puszystym, mlecznym kremem, a całość otula pyszna, mleczna czekolada.

Wszystkie produkty marki Nesquik powstają z najwyższej jakości składników, dzięki czemu cieszą się dużym zaufaniem rodziców. Marka ta jest także bardzo lubiana przez dzieci - nie tylko za smak, ale i za charakterystyczną postać zabawnego królika. Na nowych opakowaniach wafli Nesquik króliczek Quiky uwieczniony został w trzech, radosnych pozach.

Na tyłach opakowań wafelków Nesquik umieszczono Kompas Żywieniowy, który informuje konsumentów o wartościach odżywczych produktu oraz zawiera cenne wskazówki żywieniowe. Na froncie opakowań znajduje się także wskaźnik GDA, informujący o wskazanym dziennym spożyciu.

Wprowadzenie nowego wafelka będzie wspierać kampania promocyjna prowadzona w punktach sprzedaży oraz w wybranej prasie handlowej. Twórcą grafiki na materiałach POS jest agencja 3M, a za zakup mediów odpowiada Mediaedge:cia. Opakowania wafelków przygotowała agencja Promocja 21.

Nowy wafelek Nesquik o wadze 20g wejdzie do sprzedaży 13 kwietnia br. Sugerowana cena na półce to 0,79 zł.

(A.S.)

tagi: Nestle ,