Drogeria

Nowości od marki SIDOLUX. Sprzątanie jeszcze nigdy nie było tak proste!

Wtorek, 27 września 2022
W portfolio marki SIDOLUX pojawiła się nowość – MULTIPSPRAY, czyli uniwersalny i bezpieczny środek do codziennego sprzątania. Dzięki niemu wszystkie domowe powierzchnie zyskają czystość i blask. Jest idealnym rozwiązaniem dla nowoczesnego konsumenta, który żyje w biegu, a jednocześnie lubi czystość. Od lat produkty marki są liderami rynkowymi kategorii środków specjalistycznych do mycia podłóg. Szeroki asortyment sprawia, że SIDOLUX jest mocno zakorzeniony w świadomości polskich konsumentów. Jako uzupełnienie linii marka wprowadziła na rynek również dwa inne spray’e dedykowane różnym powierzchniom – SIDOLUX KUCHNIA – płyn czyszczący do kuchni oraz SIDOLUX ŁAZIENKA - płyn do czyszczenia łazienki. Nowości te promuje kampania pod hasłem „nie zasprzątaj sobie głowy!”, która właśnie wystartowała.
O marce

SIDOLUX to marka renomowanych środków czystości. Oferują specjalistyczne preparaty, dzięki którym w domu można osiągnąć prawdziwy porządek. W ofercie znajdują się produkty do podłóg, szyb i luster, mebli, dywanów oraz innych powierzchni.

O produkcie

MULTISPRAY to wielozadaniowy produkt. Idealnie sprawdza się w walce z codziennymi zabrudzeniami. Dedykowany jest dla nowoczesnego konsumenta, który żyje w biegu, a jednocześnie lubi porządek. Jego skuteczność zawdzięczana jest recepturze Soda Power, która skutecznie usuwa brud i tłuszcz, nie pozostawiając przy tym smug. Produkt wyróżnia charakterystyczny, znany dla marki aromat mydła marsylskiego, który pozostawia przyjemny i świeży zapach w domu. MULTISPRAY w 97% oparty jest na naturalnych składnikach, może być użyty w miejscu przygotowywania jedzenia, a jego butelka nadaje się̨ w 100% do recyklingu.

Przewodnie hasło nowej kampanii marki brzmi „nie zasprzątaj sobie głowy!”. Gra słów ma na celu ukazanie sprytu produktu, polegające na tym, że sprzątanie staje się̨ łatwe i proste oraz że idealnie nada się dla osób, które szukają sposobu na przyjemne sprzątanie. SIDOLUX MULTISPRAY w formacie 500 ml jest już dostępny w wiodących kanałach sprzedaży nowoczesnej. Cena detaliczna 11,79 zł.

Wsparcie marketingowe

Wdrożenie nowości wsparte jest działaniami marketingowymi, a dzięki dedykowanym materiałom POS produkty są bardziej widoczne na półce. Dodatkowo od początku października będą prowadzone w social mediach działania sprzedażowe. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.



tagi: SIDOLUX , drogeria , rynek FMCG , MULTIPSPRAY , środki czystości , sprzedaż , handel , konsument ,