MediaMarkt to nie tylko sprzedaż nowoczesnych urządzeń elektronicznych, ale też usługi. Jaki zakres tego typu wsparcia oferujecie klientom?
Największym atutem, a zarazem wyróżnikiem MediaMarkt na rynku jest kompleksowe podejście do potrzeb i oczekiwań użytkowników nowoczesnej elektroniki. Nowe technologie dają szerokie możliwości, ułatwiają codzienne życie prywatne i zawodowe, ale ich obsługa czy pełne wykorzystanie różnych funkcji wiąże się często z wieloma wyzwaniami dla użytkowników. Jako specjalista wychodzimy naprzeciw tym potrzebom zapewniając naszym klientom wsparcie na każdym etapie ich ścieżki zakupowej. Jednym z bardzo ważnych elementów budowania pozytywnych doświadczeń z marką, ale i nowymi technologiami jest nasza oferta usług – najszersza i najbardziej kompleksowa na polskim rynku. Zadbaliśmy o to, aby obejmowała urządzenia z różnych kategorii.
Oferta dla komputerów i smartfonów to nie tylko pierwsze uruchomienie, ale i instalacja oprogramowania czy przegrywanie danych, jak również dostosowanie sprzętu do potrzeb i oczekiwań klienta. Odpowiedzią na zagrożenie atakami hakerskimi i oszustami jest, coraz popularniejsza wśród naszych klientów, ochrona za pomocą programów antywirusowych - jedna licencja może obejmować zabezpieczenie kilku urządzeń.
Dla RTV oferujemy np. profesjonalną kalibrację obrazu TV czy instalację wszelkich sprzętów RTV. Ochrona ekranu, kojarzona obecnie głównie ze smartfonami, u nas dostępna jest także dla aparatów fotograficznych i smartwatchy, do tego w wielu wariantach do wyboru, m.in.: ultrawytrzymałym, antybakteryjnym, prywatyzującym czy chroniącym oczy.
W ramach usług dla AGD oferujemy podłączenie sprzętu do sieci gazowej, elektrycznej czy wodno-kanalizacyjnej. Ponadto nasi fachowcy mogą zapewnić montaż urządzeń do zabudowy, przełożą drzwi w lodówce. Zarówno w przypadku RTV jak i AGD oferujemy także możliwość magazynowania sprzętu.
Dla wszystkich rodzajów urządzeń dostępny jest także pakiet ubezpieczeniowy Gwarancja Plus, który pozwoli nam cieszyć się sprawnym sprzętem także po zakończeniu gwarancji producenta. Warto wspomnieć również o naprawach pogwarancyjnych urządzeń oraz naszej nowej usłudze najmu długoterminowego „RentMe”, która aktualnie obejmuje najnowsze modele smartfonów.
Z pełnym zakresem usług można zapoznać się na naszej stronie internetowej
mediamarkt.pl.
Które z nich dedykujecie przedsiębiorcom? Co cieszy się największą popularnością wśród klientów?Dla przedsiębiorców liczy się przede wszystkim kompleksowość obsługi, dlatego w MediaMarkt klient biznesowy otrzymuje wsparcie dedykowanego opiekuna na każdym etapie ścieżki zakupowej. Zapewnia to tak oczekiwane profesjonalne doradztwo oraz szybką realizację wymaganego rozwiązania w zakresie nowych technologii oraz jego optymalne dopasowanie do aktualnych i przyszłych potrzeb klienta B2B.
Poza szeroką ofertą produktów i usług serwisowych oferujemy również odroczony termin płatności z maksymalnie uproszczoną procedurą dla nowych klientów. Kolejną formą wsparcia dla przedsiębiorców jest leasing - bardzo proste rozwiązanie, które nie wymaga żadnych dodatkowych wniosków ani dokumentów, a klient otrzymuje decyzję w ciągu 10 minut. W ten sposób skracamy ścieżkę zakupową i oszczędzamy cenny czas klientów.
Nasza szeroka oferta daje praktycznie nieograniczone możliwości, pozwalając na takie dopasowanie kompleksowego rozwiązania, które będzie najlepiej odpowiadać specyfice prowadzonej działalności i bardzo konkretnym oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów.
Czy jest możliwość dopasowania zakresu usług do zmiennych potrzeb kontrahentów?
Tak, rynek nieustannie się zmienia, a co za tym idzie zmieniają się warunki i potrzeby biznesowe firm. To dlatego tak ważne jest monitorowanie wymagań i oczekiwań klientów oraz odpowiednie dopasowanie oferowanych rozwiązań. Innowacja jest wpisana w nasze DNA, dlatego stale doskonalimy naszą ofertę usług. Zawsze chodzi przecież o jak najlepsze doświadczenia klientów i zaopiekowanie ich potrzeb – również tych, które dopiero się pojawią.
Jak wygląda proces zamówienia konkretnych usług?
Szeroka propozycja usług w MediaMarkt jest dostępna od ręki, co stanowi spore ułatwienie dla konsumentów. Wiele usług stanowi uzupełnienie oferty produktowej, razem tworząc kompletne, optymalne rozwiązanie. Kupując laptopa czy komputer klientom zależy zwykle, aby były one od razu gotowe do użytku. Dlatego w sklepie znajdą wiele modeli już skonfigurowanych, w pełni gotowych do pracy. Do wybranego sprzętu można również zamówić odpowiednią usługę, np. pierwsze uruchomienie, instalację oprogramowania, optymalizację, przegrywanie danych czy wiele form zabezpieczenia. Zapewnienie maksymalnie krótkich terminów realizacji usług dodatkowych jest jednym z priorytetów MediaMarkt - zarówno w sklepach stacjonarnych, jaki i przy zakupach przez internet. Do nowych urządzeń możemy zakupić też dodatkowe ubezpieczenie.
Jeżeli zdecydujemy się np. na zabezpieczenie ekranu później, użytkując już sprzęt, to możemy nadal to jak najbardziej zrobić, jednak pewne usługi warto zaplanować już na etapie zakupu.
Czy planujecie rozszerzyć ofertę usług lub zmodyfikować obecne?Tak, cały czas rozwijamy naszą ofertę, żeby zapewnić zarówno klientom indywidualnym jak i biznesowym jak najlepsze rozwiązania. Jako firma odpowiedzialna społecznie wspieramy również naszych klientów w prowadzeniu zrównoważonego stylu życia oferując szereg usług, które pozwalają oszczędzać zasoby naturalne. Wśród usług zrównoważonych znajdziemy m.in.: wynajem długoterminowy smartfonów „RentMe”, naprawy pogwarancyjne (smartfony, AGD, TV), montaż paneli fotowoltaicznych czy zbiórkę elektroodpadów. Chcąc ułatwić klientom odpowiedzialne decyzje zakupowe wprowadziliśmy również na naszej stronie oznaczenie „BetterWay” dla produktów, które zostały ocenione przez niezależne organizacje testujące jako zrównoważone.