Z rynku FMCG

Stokrotka zaprasza na płatny staż

Poniedziałek, 20 czerwca 2022
Stokrotka rozpoczęła nowy program stażowy Dobre miejsce – dobry start. W ramach niego zaprasza studentów i absolwentów na dwumiesięczne płatne praktyki w zespole pracującym w centrali firmy w Lublinie. Po stażu odbywającym się w czasie wakacji uczestnicy mogą liczyć na propozycję dalszego zatrudnienia.
Program stażowy Stokrotki będzie odbywał się w lipcu i sierpniu. Sieć przygotowała dla stażystów około 20 miejsc w zespole centrali firmy w Lublinie, w działach takich jak zakupy, łańcuch dostaw, transport czy rekrutacja. Program stażowy kierowany jest do studentów i absolwentów studiów, którym zależy na dobrym starcie w życie zawodowe. Osoby chcące zdobyć cenne doświadczenie podczas pracy przy projektach, którymi zajmuje się Stokrotka, i skorzystać ze wsparcia merytorycznego specjalistów firmy, mogą aplikować do 24 czerwca.

– Przygotowując ofertę staży Stokrotki, zależało nam na stworzeniu programu, dzięki któremu studenci i absolwenci będą mogli doskonalić swoje umiejętności i zdobywać cenne doświadczenie przez praktykę i udział w ciekawych projektach. Chcemy, by osoby biorące udział w stażu rozwijały się pod okiem naszych specjalistów, zyskując dobry start w życie zawodowe. W czasie tych dwóch miesięcy wszyscy uczestnicy programu będą w 100% częścią naszego zespołu, realizując różnorodne i rozwojowe zadania. Ponadto, po ukończeniu płatnego dwumiesięcznego stażu, uczestnicy mogą liczyć na ofertę pracy i dalsze zatrudnienie w naszej firmie – informuje Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.

Stokrotka już od 28 lat z sukcesem funkcjonuje na polskim rynku handlowym, mając ponad 800 sklepów na terenie całego kraju. Firma prowadzi działalność w sposób odpowiedzialny i zrównoważony, mając na uwadze tworzenie stabilnego miejsca pracy z realną szansą na rozwój i awans dla ponad 11 tysięcy pracowników.

Szczegóły dotyczące programu stażowego: https://bit.ly/3xPs400



tagi: Stokrotka , płatny staż , praca , sieć handlowa , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , rynek spożywczy ,