Z rynku FMCG

Sieć ODIDO we współpracy z Fundacją Pro Akademika wspiera uchodźców z Ukrainy

Poniedziałek, 06 czerwca 2022
Sieć franczyzowa ODIDO podjęła działania mające na celu niesienie wsparcia uchodźcom z Ukrainy. Działania podjęte zostały we współpracy z należącą do Uniwersytetu SWPS Fundacją Pro Akademika.
Sieć sklepów ODIDO zadecydowała, że 3% dochodu ze sprzedaży produktów marki Fine Life przekazane zostanie na Centrum Wsparcia Psychologicznego dla uchodźców z Ukrainy. Działania podjęte zostały we współpracy z Fundacją Pro Akademika, prowadzoną przez Uniwersytet SWPS. Fundacja prowadzi też inne działania, których celem jest wsparcie ukraińskiej społeczności w obecnym czasie, m.in. zapewnienie zatrudnienia pracownikom naukowym z Ukrainy oraz stworzenie programu stypendialnego dla studentów z tego kraju.

Prowadząca akcje wsparcia sieć ODIDO to sieć franczyzowa, funkcjonująca na polskim rynku od 2010 roku i zrzeszająca pod swoim szyldem ponad 2500 sklepów w całej Polsce. Przekazane wsparcie finansowe pochodzi ze sprzedaży produktów Fine Life, które można znaleźć na półkach sklepów pod pomarańczowo-zielonym szyldem.



tagi: ODIDO , Fundacja Pro Akademika , wsparcie uchodźców z Ukrainy , sieć handlowa , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument ,