Komentarz Branżowy

Marta Klęka-Nowa, PR Manager, Prymat

Sobota, 18 grudnia 2021
To był kolejny rok, w którym trend gotowania w domu miał duże znaczenie. Polacy niezmiennie od lat chętnie gotują, a kolejne lockdowny przypomniały, że przyrządzanie posiłków w domu z rodziną jest zarówno ekonomiczne, jak i przyjemne. W odpowiedzi na ten trend firma Prymat w ostatnim roku wprowadziła wiele nowości. Podjęliśmy także kolejne, intensywne działania marketingowe i sprzedażowe.
Wśród nowości w ofercie marki Prymat pojawiła się zupełnie nowa linia śniadaniowa (przyprawy do owsianki, jajek i twarogu), których do tej pory na rynku przypraw jeszcze nie było. Ponadto wprowadziliśmy przyprawy do popularnych dań: warzywa & sałatki, ziemniaki & frytki, makron & pizza, mięsa duszone & pieczone w dużej gramaturze, w praktycznych tubach. W ofercie marki Kucharek pojawiły się dwie nowe kostki rosołowe: ziołowa i mięsna. Natomiast pod marką Smak wprowadziliśmy trzy nowości: oliwki kalamata, krem czosnkowy i pomidory suszone w paskach. Ponadto uruchomiliśmy dwie duże aktywizacje prosprzedażowe – loterię z musztardami Prymat i loterię dla marki Kucharek. Nadal też utrzymujemy dużą aktywność w telewizji (programy: „Doradca Smaku”, „Kuchenne Rewolucje” i „Kolekcje Smaków”), a także sponsoringową – zarówno w TVN, jak i w TVP oraz digitalową, prowadząc szeroko zakrojone działania reklamowe.

Marta Klęka-Nowa
PR Manager
Prymat

tagi: Marta Klęka-Nowa , Prymat , przyprawy , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , produkcja , konsument , ekonomia , finanse , FMCG , artykuły spożywcze , przemysł spożywczy ,