Komentarz Branżowy

Leszek Wąsowicz, Prezes Zarządu, HELIO

Sobota, 18 grudnia 2021
29 lat za nami. W trzydziestkę wchodzimy w świetnej kondycji. W ostatnim roku każdy kwartał był sprzedażowo rekordowy. Roczne obroty sięgają już 300 mln zł, tj. najwięcej spośród firm w bakaliowym segmencie B2C.
Kontrahenci doceniają naszą jakość, nowoczesną infrastrukturę produkcyjną i rzetelność. Nasz atut to też wysokie inwestycje w markę i innowacyjne produkty. Dzięki nim jesteśmy dziś na czele bakaliowego peletonu. W 2021 marka HELIO została wyceniona najwyżej w branży bakaliowej w rankingu najcenniejszych polskich marek zarówno przez redakcję Rzeczpospolitej, jak i Gazety Finansowej. Zdobyliśmy też wiele prestiżowych nagród, np. statuetkę Super produktu Świata Kobiety, Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich, Medal Europejski czy Złote Laury Konsumenta. Potwierdzają one atrakcyjność oferty i świadczą o sile marki HELIO w kluczowych dla niej kategoriach, a zarazem najbardziej perspektywicznych dla detalistów. Jak wynika z badań, wizerunek zdrowej marki HELIO ewidentnie dziś procentuje.

Leszek Wąsowicz
Prezes Zarządu
HELIO


tagi: Leszek Wąsowicz , HELIO , przekąski , bakalie , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , produkcja , konsument , ekonomia , finanse , FMCG , artykuły spożywcze , przemysł spożywczy ,