Z rynku FMCG

Biedronka wyróżniona czterema nagrodami w konkursie PR

Piątek, 10 grudnia 2021
Podczas Gali Wręczenia nagród XIX edycji Złotych Spinaczy, największego i najbardziej prestiżowego konkursu PR w Polsce, sieć Biedronka otrzymała cztery wyróżnienia – 2 Złote Spinacze i 2 Srebrne. Jury doceniło przede wszystkim skuteczność działań komunikacyjnych sieci, umacnianie nowoczesnego patriotyzmu gospodarczego, w tym promocję polskich produktów i szereg aktywności realizowanych w trosce o stan środowiska.
Biedronka zebrała laury w czterech konkurencjach:
  • PR korporacyjny – „Biedronka – sami swoi. Wzmacniamy patriotyzm gospodarczy” – Złoty Spinacz,
  • Event społeczny – Czysta Polska #odTATRpoBAŁTYK – projekt realizowany we współpracy ze Stowarzyszeniem „Czysta Polska” – Złoty Spinacz,
  • Custom Publishing – „Łączy nas Biedronka - historia największej sieci handlowej” – Srebrny Spinacz,
  • Sektor spożywczy – „Biedronka – sami swoi. Wzmacniamy patriotyzm gospodarczy” – Srebrny Spinacz.
Nagrody w kategoriach: PR korporacyjny oraz Sektor spożywczy powędrowały do Biedronki dzięki realizacji szeregu kampanii dotyczących polskich produktów i współpracy z lokalnymi dostawcami. Wśród nich znalazły się: kontynuacja programu „Czas na wspieranie małych producentów” umożliwiającego lokalnym producentom sprzedaż swoich produktów w sklepach sieci Biedronka, uruchomienie kolejnej edycji kultowej akcji lojalnościowej „Gang Swojaków”, podkreślającej atrybuty polskości oraz ogromne zaangażowanie w ochronę środowiska naturalnego. Nagrodę w kategorii Custom Publishing sieć otrzymała dzięki wydaniu pełnej ciekawostek książki o 25 latach obecności sieci w naszym kraju. Statuetka w kategorii Event społeczny to efekt wyjątkowej współpracy ze Stowarzyszeniem „Czysta Polska”, która od sprzątania Tatr rozwinęła się do działań obejmujących również bałtyckie plaże pod hasłem #odTATRpoBAŁTYK.

Rozpiera nas duma, że najbardziej doświadczeni specjaliści w branży public relations doceniają naszą codzienną pracę w zakresie komunikacji. Bo warto zaznaczyć, że na nagrody w konkursach branżowych jakimi są Złote Spinacze nie pracujemy przez tydzień czy miesiąc, ale poprzez realizację długofalowej i dobrze przemyślanej strategii komunikacji. Jako sieć Biedronka od ponad 25 lat wspieramy patriotyzm gospodarczy, a z podmiotami takimi jak „Czysta Polska” czy Polskie Towarzystwo Ochrony Przyrody „Salamandra” działamy na rzecz ochrony środowiska naturalnego i zwierząt – i mówimy o tym głośno. Niezwykle nas cieszy, że ten głos okazuje się aż tak słyszalny - mówi Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji i CSR sieci Biedronka.



tagi: Biedronka , nagrody , konkurs PR , sieci handlowe , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , Złote Spinacze ,