Wiadomości

Hochland lubi nowe wyzwania!

Środa, 08 grudnia 2021
Firma Hochland Polska lubi nowe wyzwania, dlatego we współpracy z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka opracowała projekt pod nazwą Akademia Młodego Hodowcy. Program ten skierowany jest do młodych dostawców mleka, którzy niedawno przejęli bądź w przyszłości planują przejąć gospodarstwo od rodziców. Akademia składa się z cyklu 12 spotkań, z których każde jest o innej tematyce.
Głównym założeniem Akademii jest wskazanie nowoczesnych rozwiązań, które mogą być wykorzystane w gospodarstwach oraz rozszerzenie dotychczasowej wiedzy uczestników. Dodatkowo jest okazją do poznania nowych ludzi z podobnymi zainteresowaniami i możliwością wymiany doświadczeń.

Listopadowy moduł Akademii Młodego Hodowcy odbył się w gospodarstwie Państwa Joanny i Dariusza Nasiłowskich w miejscowości Skwierczyn-Dwór. Grupa uczestników zapoznała się z narzędziami do zarządzania stadem oferowanymi przez Polską Federację Hodowców Bydła i Producentów Mleka. Wiele osób z dużym zainteresowaniem obserwowało ile wartościowych informacji na temat stada można wyłuskać z podstawowych raportów wynikowych. Prezentowane były również dodatkowe raporty wynikowe, skierowane na bardziej konkretne aspekty związane z prowadzeniem stada jak np. rozród czy żywienie. Ogromne zainteresowanie wzbudził program do zarządzania stadem SOL (Stado on-line). Hodowcy, którzy aktywnie korzystają z tego programu zapoznali się z jego dodatkowymi funkcjonalnościami. Nie zabrakło również wizyty w nowoczesnej oborze Państwa Nasiłowskich. Dobrostan zwierząt, odchów młodzieży hodowlanej czy proces pozyskiwania mleka to zagadnienia, które wzbudziły największe zainteresowanie wśród młodych hodowców.

W każdym module, oprócz wiedzy teoretycznej, która jest przekazywana przez wysoko wykwalifikowanych doradców rolniczych, uczestnicy szkolenia biorą udział w zajęciach praktycznych. Mamy nadzieję że kolejne edycje będą cieszyły się równie wysokim zainteresowaniem. Liczymy na to, że wiedza i doświadczenie zdobyte w tej edycji, pozwolą rozwinąć skrzydła i osiągnąć najlepsze wyniki. – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.  

Hochland Polska działa na polskim rynku od ponad 25 lat. W Polsce znajdują się dwa zakłady produkcyjne – w Kaźmierzu i Węgrowie, a także biuro w Poznaniu. Hochland, Almette, Valbon, SimplyV to wiodące na rynku marki, pod którymi kryje się szeroka gama produktów, z różnych kategorii, dostępna także dla rynku HoReCa. Wszystkie produkty z oferty Hochland wyróżnia doskonały smak i najwyższa jakość, dzięki najlepszym surowcom i technologiom. Więcej informacji dostępnych jest na stronach: www.hochland.pl, www.almette.pl i www.valbon.pl.




tagi: Hochland Polska , Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , przemysł spożywczy ,