– Nagroda ta potwierdza rzetelność w naszych relacjach z dostawcami, klientami i konsumentami oraz jest swego rodzaju wizytówką, ułatwiającą rozmowy handlowe z polskimi i zagranicznymi partnerami handlowymi - mówi Aneta Będkowska Marketing Manager Sertop sp. z o.o.
tagi: SERTOP , Certyfikat Jakości Biznesu , Przedsiębiorstwo Fair Play 2021 , rynek spożywczy , produkcja , sprzedaż , handel , produkcja ,
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...