Z rynku FMCG

Sertop wierny tradycji

Poniedziałek, 29 listopada 2021
Zmieniające się trendy i mody żywieniowe wymuszają na producentach zmiany także w kwestii opakowań produktów. Zróżnicowanie ich gramatur pozwala zaspokoić różnorodne potrzeby poszczególnych grup konsumentów. Rodzinom dedykowane są 100 g kostki tzw. telewizorki oraz dodatkowo 140 g krążki z trójkątnymi porcjami serków do zjedzenia ‘na raz’, zaś osobom zabieganym i mieszkającym w pojedynkę serki topione w plastrach oraz wspomniane wcześniej krążki, zapobiegające marnowaniu żywności. Staramy się podążać za potrzebami naszych konsumentów, kultywując jednocześnie zarówno recepturę wytwarzania naszych produktów, jak i design opakowań serków topionych, które na przestrzeni lat uległy jedynie drobnym korektom, zachowując praktycznie w niezmienionej formie swój wygląd. Tradycja ma dla nas wartość priorytetową i zależy nam na jej kultywowaniu - powiedziała Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop Sp. z o.o.


tagi: Sertop , tradycja , serki topione , rynek spożywczy , sprzedaż handel , konsument , FMCG , przemysł spożywczy ,