Ostatnimi laty świąteczny asortyment pojawia się w sklepach już w pierwszych dniach listopada. Trend ten widoczny jest także w branży spożywczej i inicjowany jest przez samych konsumentów, przygotowujących się z wyprzedzeniem do rodzinnych, świątecznych spotkań. Chcąc sprostać potrzebom/wymaganiom rynku warto już teraz zatowarować sklep typowo świątecznymi produktami. Które z produktów tyskiego producenta serków topionych generują w tym czasie największą sprzedaż? Z pewnością serek topiony z dodatkiem borowików, wykorzystywany do przygotowywania zupy grzybowej oraz aromatycznych sosów do świątecznych mięs – mówi Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop Sp. z o.o. – Na drugim miejscu pod kątem popularności plasuje się Złoty Ementaler, nasz kultowy produkt oraz serki o neutralnych smakach takie jak Gouda, Tylżycki i Edam. To właśnie te produkty warto mieć już teraz na sklepowych półkach.
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.