Wiadomości

Reckitt Benckiser i CEDC we wspólnej akcji dla gastronomii

Środa, 22 września 2021
15 000 aerozoli do dezynfekcji przekazanych do ponad 1 500 restauracji. W ten sposób marka Lysol wspólnie z partnerem spółką CEDC International postanowiły wesprzeć branżę gastronomiczną, szczególnie dotkniętą przez pandemię koronawirusa i lockdown. Celem akcji jest zapewnienie gościom restauracji poczucia bezpieczeństwa dzięki gwarancji, że odwiedzane przez nich miejsce przestrzega zasad higieny i dezynfekcji.
Pandemia koronawirusa sprawiła, że dezynfekcja towarzyszy nam na każdym kroku – w domu, w pracy, urzędzie sklepie czy restauracji. Co więcej kolejne odmiany wirusa, które generują liczne nowe zachorowania prowadzą do wniosku, że pandemiczna rzeczywistość może pozostać z nami na długo. W tym kontekście nawyk prawidłowej higieny i dezynfekcji dodatkowo zyskuje na znaczeniu. Firmy Reckitt Benckiser, właściciel marki Lysol oraz CEDC International zdecydowały się odpowiedzieć na pandemiczne wyzwanie i z zamiarem edukacji i budowania dobrych higienicznych praktyk na lata, stworzyły akcję skierowaną do restauracji. W jej ramach do ponad 1 500 lokali w całej Polsce trafi zapas aerozoli do dezynfekcji powierzchni Lysol, które w wygodny sposób (wystarczy spryskać powierzchnie i pozostawić do wyschnięcia) skutecznie pozbywają się bakterii, wirusów i grzybów* a przy tym pachną świeżością i kwiatami i mogą być stosowane na powierzchniach mającym kontakt z żywnością**. Wspomniane funkcjonalności sprawiają, że produkt doskonale odpowiada na zapotrzebowanie restauracji.

Poza produktami do dezynfekcji w ramach programu do restauracji trafiły również materiały informujące o akcji m.in. naklejki potwierdzające dezynfekcję wybranej przestrzeni, jak również edukacyjne ulotki i plakaty przypominające o zasadach higieny i dezynfekcji. W ten sposób Klienci bez trudu będą w stanie rozpoznać restaurację biorącą udział w akcji.

– Edukacja i zaangażowanie w programy społeczne upowszechniające wiedzę o zasadach higieny i dezynfekcji leżą w DNA marki Lysol. Po fazie launchu i skupieniu komunikacji na dezynfekcji domu i najbliższego otoczenia przyszedł czas, by wyjść na zewnątrz. Wraz luzowaniem pandemicznych obostrzeń i ponownym otwarciem restauracji wiele osób chętnie do nich ruszyło, chociaż wyraźnie widać, że goście – bardziej niż kiedyś – zwracają uwagę na higienę obiektu. W obliczu kolejnej fali pandemii Lysol wspólnie z CEDC International postanowił wesprzeć restauratorów i zaopatrzyć ich środki do dezynfekcji, które ułatwią dbanie o higienę, a sama akcja pozwoli uniknąć odwiedzającym obaw i cieszyć się z możliwości spędzania czasu poza domem – mówi  Magdalena Wrońska, Brand Manager marki Lysol należącej do RB Hyho Sp. Z o o.  

Akcja trwa od września do października.  Więcej informacji nt. projektu oraz zasadach prawidłowej higieny i dezynfekcji na stronie www.lysol.pl




*Na podstawie przeprowadzonych badań, gdy produkt stosowany zgodnie z instrukcją użycia, na twardych nieporowatych powierzchniach. Produkt niszczy następujące wirusy grypy i przeziębienia: Rynowirusa typu 39, Wirusa grypy typu A i typu B. Zabija Koronawirusa SARS-CoV-2.
** Po dezynfekcji powierzchni mającej kontakt z żywnością spłukać wodą przeznaczoną do spożycia.



tagi: Lysol , Reckitt Benckiser , CEDC , branża gastronomiczna , bezpieczeństwo , dezynfekcja , FMCG , rynek spożywczy , pandemia , covid-19 ,