Z rynku FMCG

Eko-kubki od Królewskiego na meczach Legii Warszawa

Piątek, 17 września 2021
Jeden eko-kubek zamiast tysiąca plastikowych kubeczków. Takie proekologiczne rozwiązanie proponuje kibicom Legia Warszawa wraz ze swoim wieloletnim sponsorem – piwem Królewskie. Już od najbliższego meczu zespołu Mistrza Polski z Górnikiem Łęczna (19 września) można je będzie kupić w kioskach piwnych Królewskiego na promenadach obiektu.
Stadion Legii w Warszawie jest pierwszym w PKO Bank Polski Ekstraklasie, gdzie tysiące kibiców będzie mogło skorzystać ze specjalnych eko-kubków w barwach swojego Klubu i wspólnie dbać o środowisko naturalne.

Po zapłaceniu jednorazowej kaucji w wysokości 10 zł, eko-kubek może być wielokrotnie wykorzystany podczas meczu. Przy każdym zamówieniu kubek jest wymieniany, a po wydarzeniu kibic może go zwrócić w kiosku na stadionie lub zachować jako pamiątkę.

- Nowe rozwiązanie jest w stu procentach zero waste. Ogranicza ilość śmieci i pomaga zachować czystość na stadionie, doskonale wpisując się w rosnące na znaczeniu trendy pro-środowiskowe. Z drugiej strony to świetna pamiątka dla kibiców, którą można cieszyć się także w domu - mówi Mariusz Brzeziński, brand manager Królewskiego w Grupie Żywiec (producent piwa).

- Aktywności proekologiczne są częścią społecznej i edukacyjnej misji Legii Warszawa. Cieszymy się, że dwie duże warszawskie marki o długim stażu współpracy mają podobny sposób postrzegania rzeczywistości i razem możemy zaproponować rozwiązania przyjazne środowisku, w dodatku z akcentami klubowymi. Zapraszamy w niedzielę na Łazienkowską - mówi Iza Kuś, Dyrektor Komunikacji i Rzecznik Prasowy Legii Warszawa.

Eko-kubek jest stworzony z materiału, który w 100 proc. nadaje się do recyclingu i po zużyciu zostanie ponownie przetworzony. Jest sztywniejszy niż jednorazówka, odporny na zniszczenia, można go myć i wyparzać i dzięki temu używać przez długi czas.  Jest też bardziej poręczny. Dzięki klipsowi mocującemu pusty kubek nie zajmuje rąk. Wystarczy go zawiesić np. za pasek.



tagi: Eko-kubki , Królewskie , Legia Warszawa , piwo , alkohole , rynek spożywczy , FMCG , sprzedaż , handel , konsument , ekologia ,