Nowe placówki handlowe

Netto otwiera kolejnych sześć sklepów

Środa, 16 czerwca 2021
W najbliższy czwartek, 17 czerwca, Netto otworzy sześć kolejnych sklepów w miejscu dawnych placówek Tesco: w Andrychowie (woj. małopolskie), Bielsku-Białej (woj. śląskie), Choszcznie (woj. zachodniopomorskie), Czarnkowie (woj. wielkopolskie), Sulejowie (woj. łódzkie) i Wąbrzeźnie (woj. kujawsko-pomorskie). Otwarciom towarzyszyć będą liczne promocje i atrakcje. Netto 3.0 to wyjątkowy dyskont inspirowany stylem skandynawskim, oferujący produkty wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach.
Netto 3.0 to flagowy format sieci sklepów Netto oferujący szeroki wybór świeżych owoców i warzyw (ponad 150 gatunków), produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, a także produkty z certyfikatem BIO. Netto nie zapomina także o osobach wybierających wygodne i szybkie rozwiązania – z myślą o nich powstała strefa TO GO, w której klienci znajdą szeroką gamę gotowych dań. Cechą charakterystyczną każdego Netto jest bogaty asortyment produktów (w tym wiele produktów marek własnych Netto) w atrakcyjnych cenach. Dodatkowo szereg promocji przygotowywanych na każdy tydzień pozwala mnożyć oszczędności podczas codziennych zakupów.

Wszystkie nowo otwarte sklepy to także tzw. oferta non-foodowa obejmująca wyposażenie i pomoce domowe, sprzęty AGD, a nawet meble. Oferta ta zmienia się cyklicznie, dostarczając co tydzień nowych pomysłów i inspiracji.

Wystrój sklepów Netto 3.0 inspirowany jest stylem skandynawskim, który charakteryzuje się funkcjonalnością, minimalizmem i nawiązaniem do natury. Stąd szerokie alejki, wyjątkowe oświetlenie czy drewniane elementy wystroju zapewniające kupującym przyjazną atmosferę robienia zakupów.

Pierwsze atrakcje czekają na odwiedzających już w czwartek od godz. 8. Tego dnia każdy klient nowych sklepów otrzyma w prezencie do zakupów wygodną, dużą torbę wielokrotnego użytku, a także specjalny voucher do wykorzystania w danym sklepie w ciągu kolejnych czterech tygodni.

Kontynuacja zabawy planowana jest na sobotę, 19 czerwca, kiedy to kupujący będą mogli zagrać w koło fortuny z nagrodami, a na najmłodszych czekać będą liczne atrakcje, takie jak konkurs plastyczny – wszystko przy dźwiękach muzyki.

Dodatkowo mieszkańcy Bielska-Białej będą mieli szansę zmierzyć się z najlepszym bramkarzem świata – Robokeeperem i skosztować pyszności z linii Grill Bar Netto.

Dla swoich nowych klientów Netto przygotowało także bogatą ofertę promocyjną, która będzie obowiązywać w sklepach w dniach 17–19 czerwca lub do wyczerpania zapasów. Obejmuje ona m.in. wybór owoców i warzyw (m.in. melony w cenie 4,99 zł za 1 kg, winogrona ciemne bezpestkowe – 6,99 zł za 500 g) , chrupiącego, odpiekanego na miejscu pieczywa, ryb z linii własnej „Port Netto” (pstrąg tęczowy w cenie 2,09 zł za 100 g) i świeżego mięsa „Prosto z zagrody” (m.in. polędwiczka wieprzowa – 13,99 zł za 1 kg, mięso mielone wieprzowe z szynki – 4,99 zł za 500 g). Nie zabraknie także słodkości, w tym pysznych czekolad marki własnej Premieur z wyjątkowymi dodatkami (m.in. z kandyzowaną skórką pomarańczową czy kawałkami karmelu i solą morską – 3,99 zł za tabliczkę 100 g), a także produktów dla najmłodszych – m.in. pieluch i nawilżanych chusteczek marki własnej Netto – „Hello sensitive”, której produkty są antyalergiczne, wyróżniają się brakiem zapachu i barwników (m.in. pieluszki Newborn – 6,99 zł za opakowanie 28 sztuk, chusteczki nawilżane – 3,99 zł za 100 sztuk).

Odwiedzający będą mieli także do wyboru sprzęty domowe i pomoce do sprzątania w promocyjnych cenach (m.in. myjki do szyb za 35 zł i mopy z wiadrem za 35 zł), wyjątkowo praktyczne i popularne suszarki na pranie (65 zł), a nawet lokówki Remington (35 zł). Na uwagę zasługuje także wybór atrakcyjnych mebli, m.in. hamaków – foteli wiszących do zamontowania na balkonie, w ogrodzie, a nawet w mieszkaniu (w dwóch rodzajach – za 70 lub 80 zł w zależności od rodzaju), toaletka z otwieranym lustrem (80 zł), składany stolik z dwoma taboretami (150 zł za cały zestaw), czy pomocnik kuchenny (70 zł) Nie można też pominąć bogatej oferty sprzętów AGD, która obejmuje m.in. blender (50 zł), młynek do kawy (15 zł), czy patelnie do kuchenek wszystkich rodzajów (w trzech różnych rozmiarach – od 16 zł). Osoby planujące wakacje będą mogły zaopatrzyć się w nowym Netto w leżaki plażowe (35 zł). W ofercie promocyjnej znajduje się także antyalergiczna pościel (poduszki za 15 lub 20 zł w zależności od rozmiaru i kołdry letnie za 30 lub 40 zł w zależności od rozmiaru).

Promocyjne ceny są w wybranych dniach niższe nawet o kilkadziesiąt procent.

W związku z pandemią Covid-19 wszystkie sklepy Netto funkcjonują zgodnie z wszelkimi obostrzeniami i zasadami bezpieczeństwa. Placówki wyposażone są w środki ochronne zabezpieczające zarówno klientów, jak i pracowników.

We wszystkich sklepach istnieje możliwość wypłaty gotówki.



tagi: Netto , sieci handlowe , sklepy spożywcze , sprzedaż , handel , konsument , rynek spożywczy , placówki handlowe ,