Handel

Kolejne trzy supermarkety SPAR

Środa, 23 czerwca 2021
Wrocław
Kolejne trzy supermarkety działają pod marką SPAR – EUROSPAR we Wrocławiu przy ul. Świeradowskiej 51/57 i EUROSPAR w Legionowie przy ul. Piłsudskiego 31 powstały w wyniku rebrandingu sklepów Piotr i Paweł. Każdy z nich ma około 1200 mkw. sali sprzedaży. SPAR w Przysiekach to nowy sklep w sieci, prowadzony przez niezależnego partnera detalicznego i mający 281 mkw. sali sprzedaży. Wszystkie placówki oferują szeroki wybór produktów świeżych, wysokiej jakości warzyw i owoców oraz markę własną, której jakość dorównuje liderom rynkowym.
Klienci w placówkach SPAR mogą kupić polskie produkty w atrakcyjnych cenach, a także bardzo dobrej jakości wyroby pod marką własną SPAR, których asortyment jest wciąż rozwijany. Sieć SPAR dynamicznie rozwija się w całej Polsce i szuka kolejnych lokalizacji.

“Kończymy rebranding sklepów Piotr i Paweł oraz dołączamy nowe placówki do sieci SPAR. Zakładamy stabilną ekspansję na polskim rynku. Nasze przewagi konkurencyjne to dogodne lokalizacje blisko klientów i bardzo atrakcyjna oferta produktowa w dobrych cenach. Taką strategię mamy na każdym rynku, na którym działamy i mogę zapewnić, że to najlepsza droga do długoterminowego budowania wiarygodności marki. Jestem osobiście zaangażowany w tworzenie standardów naszej sieci i wiem, jak bardzo cenią to nasi partnerzy detaliczni” – wyjaśnia Wayne Hodson, prezes zarządu Wasz Sklep SPAR.

Zapewnienie bezpieczeństwa pracowników i klientów sklepów SPAR jest dla sieci absolutnym priorytetem. Działania podejmowane przez sklepy mają pomóc w spowolnieniu tempa rozprzestrzeniania się wirusa przez wyeliminowanie prawdopodobieństwa zakażenia się koronawirusem w trakcie zakupów. SPAR bardzo rygorystycznie pilnuje stosowania środków ochrony osobistej zarówno przez pracowników, jak i klientów. Od początku pandemii wprowadzono m.in. obowiązkowe środki ochrony osobistej przed wejściem do sklepów: płyny dezynfekujące i jednorazowe rękawiczki foliowe dla klientów. Ponadto w sklepach SPAR zamontowano bariery ochronne z pleksi oraz udostępniono maseczki, rękawiczki i przyłbice dla pracowników sklepów. Osłony zostały wdrożone nie tylko na stanowiskach kasjerów, ale także przy stoiskach z wędlinami i nabiałem oraz przy kasach alkoholowych. W sklepach, obok lad z wędlinami i serami, na podłodze zaznaczone są miejsca, w których stanąć może obsługiwany klient – tak, aby cały czas zachowywać dystans.



tagi: SPAR , EUROSPAR , supermarkety , sieci handlowe , sprzedaż , handel ,konsument , FMCG , rynek spożywczy ,