Konkursy

Zgarnij 10 tys. zł na zakupy lub piłkę z autografem Jerzego Dudka w Loterii Żabki!

Piątek, 28 maja 2021
Klienci Żabki uwielbiają loterie! Nic dziwnego, skoro w tych organizowanych przez sieć nie ma przegranych, a każdy los niesie ze sobą nagrodę! W loterii nagrodą główną są bony na zakupy w sklepach Żabka o wartości 10 000 zł. Klienci sieci mogą także „zdrapać” konsole PlayStation5 z grą FIFA, piłki z autografem Jerzego Dudka, bony na zakupy oraz kody rabatowe na wybrane produkty. W sumie czeka ponad 4,6 mln nagród. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić w Żabce cztery piwa i odebrać zdrapkę. Sieć przygotowała coś specjalnego dla użytkowników aplikacji – z żappką każdy wygrywa podwójnie! Zabawa trwa do 6 lipca br. lub do wyczerpania zdrapek.
Zdrapkę otrzyma każdy, kto w czasie jednorazowych zakupów nabył minimum cztery sztuki dowolnych piw marki: Heineken, Żywiec, Warka, Desperados. W loterii biorą udział puszki, butelki i wielopaki.

Poza nagrodami głównymi, czyli 30 bonami na zakupy w sklepach Żabka o wartości 10 000 zł, na klientów sieci czeka także  50 konsol PlayStation5 z grą FIFA, 100 piłek z autografem Jerzego Dudka oraz 1 000 bonów na zakupy w Żabce o wartości 100 zł. Do wygrania jest także 4,6 mln kodów rabatowych na produkty chętnie kupowane zwłaszcza w sezonie letnim, czyli z kategorii piwo, napoje, lody, a także na kawę czy hot-doga. Kody promocyjne obejmują wybrane produkty takich marek, jak: Rockstar, Pepsi, Mirinda, Mountain Dew, Coca-Cola, Fuze Tea, Tymbark, Mentos, Hit, Mieszko, Halls, Familijne, Góralki, Magnum, Big Milk, Itac, Beskidzkie, Felix, Lays, Tarczyński.

Kupując większą liczbę promocyjnych produktów, klient otrzyma liczbę zdrapek odpowiadającą wielokrotności dokonanego zakupu. W ramach jednej transakcji wydawanych jest maksymalnie sześć zdrapek. Osoby, które przy kasie zeskanują aplikację, otrzymają zdrapkę, a drugą dostaną w aplikacji żappka.

Szczegóły i regulamin loterii dostępne są na stronie, oferta przeznaczona dla osób pełnoletnich https://www.milionynagrod.pl/



tagi: Żabka Polska , Jerzy Dudek , piłka z autografem , Loteria Żabki , rynek spożywczy , sieci handlowe , sprzedaż , handel , konsument , przemysł spożywczy ,