Z rynku FMCG

Dzięki aplikacji Lidl Plus, klienci Lidla będą mogli kupić wszystkie polskie owoce i warzywa aż 25% taniej

Poniedziałek, 26 kwietnia 2021
Lidl Polska od samego początku swojej działalności współpracuje z polskimi dostawcami. Sprzedaż artykułów spożywczych od polskich producentów stanowi ponad 70 proc. obrotu sieci. Jednocześnie fundamentalną zasadą działalności Lidl Polska jest oferowanie warzyw i owoców w wysokiej jakości, a także atrakcyjnej, niskiej cenie, dlatego już od poniedziałku klienci będą mogli kupić z aplikacją Lidl Plus wszystkie polskie świeże warzywa i owoce 25% taniej!
Oznaczenie „Produkt polski”

Jak podaje Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, dla siedmiu na dziesięciu Polaków zachętę do zakupu danego produktu stanowi fakt, że pochodzi on z Polski. Co więcej, połowa konsumentów swój patriotyzm manifestuje podczas zakupów w sklepach z artykułami rolno-spożywczymi. Znak „Produkt polski” umożliwia konsumentom łatwiejsze wyszukiwanie produktów wytworzonych w Polsce, z użyciem polskich surowców.

Aby ułatwić konsumentom identyfikację produktów wytworzonych z polskich surowców, w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi opracowano znak „Produkt polski” i zasady jego stosowania. Wybierając żywność z oznaczeniem „Produkt polski”, konsument ma pewność, że została ona wytworzona w kraju i z rodzimych surowców. Wybór takich artykułów przyczynia się do budowania patriotyzmu konsumenckiego i wsparcia sprzedaży polskiej żywności.

Polskie produkty w Lidlu

Lidl Polska konsekwentnie wspiera rozwój polskich producentów i eksport polskich produktów na rynkach międzynarodowych. Udział naszej firmy w ogólnopolskiej kampanii „Produkt polski”, zorganizowanej przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, wpisuje się  w strategię działania sieci. W naszej ofercie posiadamy kilkaset produktów spożywczych z oznaczeniem „Produkt Polski”. Klienci znajdą na sklepowych półkach Lidla m.in. warzywa i owoce polskiego pochodzenia, takie jak: jabłka (jonagold, ligol, szampion, gala, pinova, gloster, idared, golden delicjusz, gala schnico, grójeckie), pieczarki (białe, brązowe, mini, na grilla), pomidory malinowe i żółte, warzywa i zioła doniczkowe (sałata masłowa, sałaty ozdobne, sałata 3-rodzaje, bazylia, kolendra, mięta, pietruszka) oraz ogórki zielone i gruntowe.

Dla Lidl Polska bardzo ważne jest, aby na co dzień współpracować z polskimi dostawcami. Chcemy, by w naszych sklepach klienci mieli dostęp do szerokiej oferty polskich warzyw i owoców. Obecnie w sklepach oferujemy łącznie kilkaset produktów oznaczonych symbolem „Produkt polski”. Cieszymy się, że dzięki naszej współpracy polscy dostawcy mogą się rozwijać i tworzyć nowe miejsca pracy, a nasi klienci mają szeroki wybór takich produktów – komentuje Piotr Rogowski, Członek Zarządu Lidl Polska.

Jakość i bezpieczeństwo

Świeże warzywa i owoce o wysokiej jakości oraz w atrakcyjnej cenie – to fundamentalna zasada działalności Lidl Polska jako przedsiębiorstwa handlowego zaopatrującego polski rynek w produkty codziennego użytku. Aby spełnić postawione sobie cele, sieć stworzyła utrzymane w duchu partnerstwa relacje z dostawcami oraz skuteczne procesy logistyczne, a także procesy zapewniania jakości.

Redukcja pozostałości środków ochrony roślin w świeżych owocach i warzywach to dla marki sprawa o najwyższym priorytecie. Wspólnym celem firmy i zakładów partnerskich jest uprawa owoców i warzyw bez pozostałości pestycydów, dlatego sieć jest bardziej restrykcyjna, niż regulacje prawne. Lidl Polska wymaga od swoich dostawców, by poziom pozostałości środków ochrony roślin był o 2/3 niższy niż standard wytycznych UE.




tagi: aplikacja , Lidl Plus , polskie owoce i warzywa , rynek spożywczy , handel , sprzedaż , konsument ,