Technologia

Rusza pierwsza kampania TV nowej metody e-płatności w Polsce

Środa, 21 kwietnia 2021
Rozpoczyna się kampania telewizyjna nowej metody płatności P24NOW, wprowadzonej na rynek przez serwis Przelewy24 we współpracy z Santander Consumer Bank, która adresowana jest do szerokiej grupy docelowej.
Kampania promująca P24NOW rozpoczęła się 6 kwietnia w Internecie. Od 19 kwietnia spot emitowany jest także w wybranych stacjach telewizyjnych.

- W naszych filmowych historiach chcemy pokazać, jak łatwe i bezpieczne jest realizowanie zakupów przy użyciu P24NOW. Jest to metoda płatności „trzy w jednym” – limit odnawialny aż do 10 000 zł, płatność odroczona do 54 dni oraz korzystne raty. Limit można otrzymać online, bez wychodzenia z domu. Co ważne, klient każdorazowo sam wybiera, czy chce skorzystać z rat, czy zapłacić później  – mówi Jacek Kinecki, CCO Przelewy24.

W kampanii telewizyjnej "P24NOW - Historie rodzinne" widzowie zobaczą jedną z pięciu krótkich opowieści prezentujących codzienne sytuacje z życia bohaterów - Oli i Tomka oraz ich rodzin – związane z e-zakupami. Ciągła dostępność środków w wirtualnym portfelu, dzięki P24NOW, zapewnia im możliwość korzystania z nadarzających się okazji zakupowych oraz bezpieczeństwo w razie nieprzewidzianych wydatków.

Spot będzie emitowany w TVN-ie, Polsacie i wybranych kanałach tematycznych tych stacji.

- W reklamie telewizyjnej podkreślona została jeszcze jedna ważna funkcjonalność limitu P24NOW, czyli fakt, że można korzystać z niego w różnych sklepach współpracujących z serwisem Przelewy24. Klienci raz wnioskują o limit, a następnie mogą wybierać spośród szerokiej gamy kategorii produktów. Aktualna lista sklepów dostępna jest na dedykowanej stronie p24now.pl - dodaje Jacek Kinecki.

Publikację kolejnych czterech spotów serwis Przelewy24 zaplanował wyłącznie w digitalu. Na YouTube oraz stronie p24now.pl można obejrzeć dwa wcześniejsze spoty “Bratanica” i “Niespodzianka od dziadków”. Poznajemy rodziców Tomka, przedstawicieli pokolenia silver, którzy również korzystają z nowej metody płatności. W ten sposób Przelewy24 pokazuje, że P24NOW to usługa przeznaczona dla szerokiej grupy docelowej.

- Kampania P24NOW jest pierwszą tak dużą kampanią serwisu Przelewy24. Płatności internetowe upowszechniają się wśród różnych grup odbiorców. Z tego względu zdecydowaliśmy się na połączenie działań w digitalu i mediach tradycyjnych. Spot promujący P24NOW będzie emitowany w wybranych stacjach telewizyjnych od 19 kwietnia do 9 maja - mówi Magdalena Grablewska Marketing Manager serwisu Przelewy24.

Inspiracją dla całej kampanii była estetyka filmów Wesa Andersona: odważna kolorystyka, nieco przerysowana scenografia, połączenie obrazu z animacją, wyraziści bohaterowie. Uwagę przykuwa także sposób komunikacji – wpadające w ucho rymowanki, których stałe elementy wybrzmiewają w każdym ze spotów, podkreślając to, co najważniejsze w produkcie – łatwość użytkowania i wybór sposobu spłaty.

Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada krakowska agencja OldBoys&FreshMilk. Media zaplanował Dom Mediowy OneHOUSE. Produkcją spotów zajął się Dom Produkcyjny Muchas Gracias.

Reklama telewizyjna P24NOW.
Zapraszamy do obejrzenia wszystkich spotów na YouTube.
Więcej informacji o P24NOW można znaleźć na dedykowanej stronie internetowej.



tagi: kampania TV , e-płatności , serwis Przelewy24 , Santander Consumer Bank ,