Z rynku FMCG

Kiełbasa Myśliwska marki Duda Nasze Polskie - numerem 1 sprzedaży w kategorii kiełbas myśliwskich w Polsce

Wtorek, 20 kwietnia 2021
Według, analizującego dane z roku 2020, badania Nielsen Consumer LLC* - Kiełbasa Myśliwska Duda Nasze Polskie jest numerem 1 sprzedaży w kategorii kiełbas myśliwskich w Polsce (z wyłączeniem marek własnych sieci handlowych). Sucha myśliwska od Zakładów Mięsnych Silesia zdobyła znaczący udział w rynku i wyprzedziła w tej kategorii kiełbas pozostałych producentów. Jej smak doceniło, aż 55,5 proc. ankietowanych.
Według badania IPSOS, Polacy zwracają ogromną uwagę na: jakość – 50 proc. i smak – 39 proc. kupowanych wędlin. Odpowiedzią na preferencje konsumentów jest Kiełbasa Myśliwska Duda Nasze Polskie, wytwarzana od 30 lat w Zakładach Mięsnych Silesia.  Wyróżnia się ona unikalnym dla wędzonego mięsa smakiem i zapachem oraz charakteryzuje się cenioną przez smakoszy kruchością i trwałością.  To również idealny produkt dla osób, które szukają czegoś bezglutenowego. Na 100 g kiełbasy przypada 154 g mięsa wieprzowego. Proces jej wytwarzania trwa 16 dni. Najpierw zostaje ona grubo rozdrobniona, przyprawiona m.in. czosnkiem i jałowcem, następnie dwukrotnie wędzona dymem bukowym i finalnie suszona. Długotrwały proces suszenia decyduje o jej trwałości.

W ofercie Zakładów Mięsnych Silesia znajduje się szeroka gama produktów suchych tj.: kiełbasa sucha żywiecka, sucha krakowska oraz jałowcowa, a także cieszące się wśród konsumentów przekąski - kabanosy w różnych smakach.


*Silesia za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), Sprzedaż wartościowa w okresie I-XII 2020 w segmencie Kiełbasa Myśliwska z wyłączeniem Marki Własnej (kategoria Fixed-Weight Meats)



tagi: Kiełbasa Myśliwska , Duda Nasze Polskie , sprzedaży , kategoria kiełbas myśliwskich w Polsce , sprzedaż , handel , konsument ,