Konkursy

Smakowita nowość w ofercie Ale Pitny

Poniedziałek, 12 kwietnia 2021
Kawa, kawunia, kawusia - wiele osób nie wyobraża sobie dnia bez filiżanki tego aromatycznego, pobudzającego napoju. Miłośników kawowego smaku z pewnością ucieszy fakt, że oferta produktów mlecznych Ale Pitny powiększa się o nowość, która sprawdzi się w każdym miejscu i o każdej porze - Ale Pitny o smaku kawy od 15 marca będzie dostępny w sprzedaży. Powody do radości mają także wielbiciele konkursów i aktywacji - lada moment marka Ale Pitny startuje z loterią, w której w każdym tygodniu do zdobycia będzie najnowszy iPhone XII mini!
Wygodny duet

W marcu 2021 roku rodzina produktów Ale Pitny powiększy się o pyszne połączenie produktu mlecznego i smaku kawy. Jest to doskonała propozycja dla osób, poszukujących nowych doznań smakowych! Nie ma znaczenia pora dnia ani to, gdzie się aktualnie znajdujesz - poręczna butelka Ale Pitnego o smaku kawy może towarzyszyć Ci zawsze i wszędzie - sprawdzi się zarówno jako przekąska w zaciszu domowym, jak i jako kompan przerwy w pracy!

Ciesz się pysznym smakiem i zdobywaj nagrody

Spotkania ze znajomymi nie są tak proste jak kiedyś, jednak Ale Pitny znalazł na to radę - zarówno kawowa nowość, jak i cztery inne warianty smakowe (truskawka-poziomka, banan-truskawka, brzoskwinia-marakuja, owoce leśne), biorą udział w wyjątkowej loterii, w której w każdym tygodniu do wygrania jest najnowszy iPhone XII mini! To świetny sposób na to, by ciągle być w kontakcie z przyjaciółmi, niezależnie od tego, gdzie jesteś. Jak zdobyć nagrodę? Wystarczy kupić ulubiony jogurt Ale Pitny, zachować paragon, wypełnić zgłoszenie, w tym wpisać kod z opakowania w zgłoszeniu na stronie www.alepitny.pl i od razu dowiesz się, czy wygrałeś - to takie proste! Loteria jest przeznaczona dla osób pełnoletnich.

Nowoczesne wsparcie loterii Ale Pitny

Loteria, w której w każdym tygodniu można zdobyć najnowszego iPhone’a XII mini, potrwa od 15.03.2021 do 04.07.2021 (do tego czasu będą przyjmowane zgłoszenia w loterii). Aktywacja z tak nowoczesnymi nagrodami oczywiście nie mogłaby się obyć bez równie nowoczesnego wsparcia! Dlatego, oprócz prowadzenia komunikacji w sklepach, Internecie i social mediach, Ale Pitny zaprosił do współpracy trzech influencerów z Tik Toka. Będzie się działo!  



tagi: Danone , Ale Pitny , napoje , nowości , loteria , konkurs , produkcja , sprzedaż , handel , konsument , FMCG ,