Z rynku FMCG

Dino rozpoczyna sprzedaż testów na obecność przeciwciał SARS-CoV-2

Wtorek, 06 kwietnia 2021
Dino Polska S.A. wprowadziła do sprzedaży we wszystkich marketach sieci Dino testy Primacovid wykrywające obecność przeciwciał SARS-CoV-2. Są to szybkie testy do samodzielnego wykonania w warunkach domowych. Cena jednego testu to 39,99 zł. Nie obowiązuje limit zakupu przypadający na jednego klienta.
Chcemy być najbliżej naszych klientów i odpowiadać na ich potrzeby, dlatego bacznie obserwujemy rynek i reagujemy na panujące na nim trendy. Z tego względu zdecydowaliśmy się na wprowadzenie do sprzedaży testów Primacovid w całej sieci marketów Dino – mówi Izabela Biadała, Członek Zarządu Dino Polska S.A.

Produkt Primacovid to certyfikowany test serologiczny szwajcarskiego producenta Prima Lab. Jest łatwy w użyciu i pozwala na sprawdzenie, czy organizm wytworzył przeciwciała IgG i IgM, zwalczające koronawirusa wywołującego chorobę COVID-19.



tagi: Dino Polska , ogólnopolska sieć marketów spożywczych , sprzedaż , testy na obecność przeciwciał , SARS-CoV-2 , pandemia ,